Alhamdulillah !! 12 Tahun Menanti Anak, Siti Nurhaliza Melahirkan Anak Pertamanya Susah Payah

Alhamdulillah !! 12 Tahun Menanti Anak, Siti Nurhaliza Melahirkan Anak Pertamanya Susah Payah

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)

Sebelum kita melihat keadaan terkini Siti Nurhaliza, mari kita lihat berita dahulunya supaya lebih memahaminya.

Ya, dia hamil.

Alhamdulillah !! 12 Tahun Menanti Anak, Siti Nurhalizah Melahirkan Anak Pertamanya Susah Payah
Alhamdulillah !! 12 Tahun Menanti Anak, Siti Nurhalizah Melahirkan Anak Pertamanya Susah Payah

Datuk Siti Nurhaliza menyampaikan berita baik kepada media tempatan di kediamannya di Selangor kira-kira pukul 10 malam Oktober tahun lepas.

"Saya berumur empat bulan. Tiada kata-kata yang boleh saya gunakan untuk mengucapkan terima kasih saya, "kata penyanyi lagu berusia 38 tahun tersebut.

ARTIKEL MENARIK: Rakaman Video Fattah Amin Cium Pipi Fazura Berkali-kali Jadi Viral, Buat Peminat Fanatik Mereka CAIR HATI..

loading...

Siti meneruskan menjelaskan kehamilannya adalah sebab mengapa dia telah kembali bermain dalam persembahan nyanyian dan pertunjukan yang lain.

"Ketika saya sedang mencari rawatan di pusat kesuburan, saya ingin memberi tumpuan kepada proses yang saya lalui. Itulah sebabnya saya terpaksa menolak pelbagai jemputan dan tawaran kerja dalam beberapa bulan lalu dan pada bulan-bulan akan datang."

Menjadi jauh dari kerjanya mengambil sedikit kebiasaan, penyanyi itu berkongsi: "Saya terlepas rutin harian saya sibuk dengan kerja. Empat bulan ini, saya telah tinggal di rumah sepanjang masa. Saya telah menunggu selama 11 tahun ini. Menyanyi, saya boleh buat itu setiap kali. Jadi, saya harap orang akan faham."


Siti, yang mengalami keguguran pada Disember 2015, merancang untuk berkongsi mengenai perjalanan kesuburannya untuk membantu wanita lain menjalani sesuatu yang serupa.

"Saya akan bekerjasama dengan pusat kesuburan untuk membantu wanita di luar sana yang telah menunggang bayi pada bulan Januari."

Sekarang mari kita tonton video di bawah untuk mengetahui keadaan terkini Siti Nurhaliza.
Sila tonton video


Kredit - DHarian

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post