Detik Detik wanita cantik terakam cctv.. Astagfirullah.. Insaf lah!!

Detik Detik wanita cantik terakam cctv.. Astagfirullah.. Insaf lah!!

Tengok betul2 apa yang wanita cantik ni tengah buat? Mungkin dia ingat tidak ada orang tahu, tapi cctv telah rakamkan semua perbuatan dia dah. Jangan sesekali ingat tidak ada orang tahu. Walau pun tak ada cctv, allah akan tahu jugak!!

Detik Detik wanita cantik terakam cctv..  Astagfirullah.. Insaf lah!!
Detik Detik wanita cantik terakam cctv..  Astagfirullah.. Insaf lah!!

Kes pencurian sering berlaku kat mana-mana sahaja. Dalam semua kedai, nampaknya kedai jual telefon bimbit sering jadi target mereka yang nak rompak. Ini disebabkan telefon kecil dan senang disembunyikan, dan juga ada nilai dan mempunyai harga yang mahal. Kalau dijual kepada orang lain pun boleh dapat duit yang lumayan. Itulah sebabnya kedai hand phone sering dijadikan target perompak.

Yang buat orang hairan kenapa tidak mau kerja untuk dapatkan duit beli hand phone kenapa nak curi. Curi bukan sesuatu yang baik sebab ada risiko, kalau ditangkap orang pasti kena belasah dan dibawa ke balai polis. Kan sekarang ada banyak peluang pekerjaan kat luar sana. Boleh pilih mana-mana kerja untuk buat dan dapat duit untuk menampung kehidupan, tidak perlu curi. Kalau semua orang curi pasti masyarakat akan jadi huru hara dan tidak aman.

ARTIKEL MENARIK: “Tarik rambut tak gentle la sial! Tarik rambut tak gentle la sial, eh tarik rambut tak gentle la puk*mak!” – Video bertumbuk sampai ‘terkeluar’ coli merah jadi viral

loading...

Sampai hari ini kes pencurian masih tidak dapat dielakkan dan tidak ada cara yang baik untuk mengatasi masalah ini. Apa pandangan anda terhadap situasi seperti ini? Jom sama2 lihat video di bawah.


Sila tonton video:

Kredit - DHarian

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post