Paling Serasi! 5 Pasangan Secocok Dalam Drama 2017

Paling Serasi! 5 Pasangan Secocok Dalam Drama 2017

Tahun 2017 bakal melabuhkan tirainya tidak lama lagi. Sepanjang tahun ini pelbagai drama tanah air berjaya mencatatkan rating mereka sendiri sehingga mencetuskan fenomena nya tersendiri.




hero-seorang-cinderella.gif
Antara faktor sumbangannya adalah dari keserasian pasangan drama tersebut. Berikut Hangat.comtampilkan 5 pasangan yang dianggap secocok dalam drama yang mereka lakonkan;

ARTIKEL MENARIK: VIDEO: MEMALUKAN ! Nabil dan Jihan Buat Aksi LUCAH Waktu LIVE Gegar Vaganza, Kali Ini Lebih Lucah Dari Kes Hazami Tu !

loading...


Baucar Diskaun Menjilat Jari ‘Di KFC Penghantaran Online!
Sponsored by KFC

1. Fattah Amin Dan Fazura (Hero Seorang Cinderella)

Hasil carian imej untuk Fattah Amin Dan Fazura (Hero Seorang Cinderella)

Hero Seorang Cinderella merupakan sebuah drama bergenre cinta berbahasa Melayu yang mula ditayangkan pada 22 Mei 2017. Drama yang diadaptasi daripada novel karya asal Anjell menampilkan Fattah Amin sebagai Tengku Ian Uzzam dan Nura Medina oleh Nur Fazura. Siapa sangka daripada keserasian mereka, kini cinta telah berputik dan rata – rata peminat menunggu khabar gembira dari pasangan FattZura ini.

2. Zul Ariffin Dan Farah Nabilah (Titian Cinta)

Drama bersiri yang menjadi bualan ramai, Titian Cinta mencatat 11 juta penonton apabila ia menemui peminat slot Akasia di TV3, baru-baru ini. Drama yang diangkat daripada novel karya Ridhya Iman itu menyaksikan episod akhirnya ditonton oleh 4.3 juta orang.

titiancinta.jpg

Menampilkan pelakon utama seperti Zul Ariffin dan Farah Nabilah, Titian Cinta yang diterbitkan oleh Zamriez Golden Pictures adalah hasil arahan Heykal Hanifah mencetuskan fenomena nya tersendiri apabila ada penonton yang turut menangis kerana drama ini sudah berakhir.

3. Idris Khan Dan Raysha Rinzroe (Pinggan Tak Retak,Nasi Tak Dingin)

pinggan-tak-retak-nasi-tak-dingin.jpg

Meskipun pertama kali digandingkan bersama, ternyata pasangan ini kelihatan sangat romantik dalam dramaPinggan Tak Retak, Nasi Tak Dingin. Malah keserasian mereka menjadikan drama ini trending setiap kali ditayangkan. Sweet!



4. Shukri Yahya Dan Nina Iskandar (Andainya Takdir)

andainyatakdirep11.jpg

Lakonan mereka di dalam drama Andainya Takdir tular dan hangat diperkatakan netizen. Diangkat dari kisah benar,drama itu menaikkan kemarahan netizen kononnya sikap panas baran lakonkan Shukri Yahaya tidak berasas termasukah watak Nina Iskandar yang masih mengharapkan cinta lelaki walaupun didera.

5. Kamal Adli Dan Zahirah Macwilson (Duda Pujaan Dara)

Hasil carian imej untuk Kamal Adli Dan Zahirah Macwilson (Duda Pujaan Dara)

Panas! Itulah yang Hangat.com boleh katakan mengenai drama ini. Dek kerana keserasian Kamal dan Zahirah di dalam drama Duda Pujaan Dara

Lebih mengejutkan, Emma mengambil keputusan untuk memutuskan hubungannya dengan
Kamal, manakala Zahirah dan Zul hubungan mereka kini dikatakan sedang retak. Apakah kesudahannya? Diharap pengakhirannya baik-baik sahaja.

via Hangat.com

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post