Berang dituduh saman butik terkenal hanya kerana nak duit, Harris Baba kongsi gambar keadaan anaknya yang melecur ditimpa penutup lampu panas

Berang dituduh saman butik terkenal hanya kerana nak duit, Harris Baba kongsi gambar keadaan anaknya yang melecur ditimpa penutup lampu panas

Beberapa hari lepas bayi comel dan anak kepada Harris Baba, Baby Aleena telah ditimpa kecederaan apabila penutup lampu yang panas terkena pada bahagian muka dan kedua-dua belah tangannya. Insiden tersebut terjadi di salah satu butik terkenal di Kuala Lumpur.

Berang dituduh saman butik terkenal hanya kerana nak duit, Harris Baba kongsi gambar keadaan anaknya yang melecur ditimpa penutup lampu panas
Berang dituduh saman butik terkenal hanya kerana nak duit, Harris Baba kongsi gambar keadaan anaknya yang melecur ditimpa penutup lampu panas

Ibu bapa mana yang tak berang bila anak cedera oleh kerana kecuaian pihak lain. Oleh itu, Harris ambil keputusan untuk ambil tindakan ke atas butik tersebut. Tapi ada pula mengatakan bahawa tujuan Harris saman adalah semata-mata untuk mendapatkan wang. Jom baca luahan Harris ni.

ARTIKEL MENARIK: Tolong Hormat Tetamu Dan Jangan Merapu – Chef Wan Tegur Pengacaraan Nabil Dan Jihan

loading...

Sedih dan kecewa


Sangat sedih, kecewa dan memalukan apabila ramai pihak fikir tujuan Harris saman butik jenama terkenal hanya semata-mata untuk dapatkan duit. Harris bukan saman atas dasar inginkan duit. Harris berbuat demikikan supaya insiden itu tidak akan berulang kepada anak orang lain atau kepada sesiapa sahaja. Saya saman supaya mereka tidak ambil isu ini sebagai perkara yang ringan. Supaya mereka ambil berat tentang penjagaan dan keselamatan pelanggan yang datang. Sebagai seorang ayah, saya tidak boleh melihat anak yang masih berumur 8 bulan setengah hadapi kecederaan seperti ini. Anda harapkan saya maafkan mereka dan keluar daripada butik, senyum dalam pada masa yang sama tahu anak cedera melecur tahap 2 pada muka dan kedua-dua belah tangannya? Hanya kerana meminta maaf bermaksud semuanya akan okay? Bermakna anak saya akan kembali sihat? Tidak! Kepada pihak yang beranggapan negatif terhadap saya dan memikirkan saya nak duit, silakan. Saya berdoa agar anda tidak berhadapan situasi seperti saya atau anak saya. Saya lakukan semua ini kerana Baby Aleena. Terima kasih.



Sumber: Instagram Harris Baba

Via: Oh Bulan

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post