(6 Video) Pendedahan Mengejutkan Kamal Adli, “Emma Sendiri Dedah Rancangan Zahirah”

(6 Video) Pendedahan Mengejutkan Kamal Adli, “Emma Sendiri Dedah Rancangan Zahirah”

Pada malam final Super Spontan, antara yang menarik perhatian adalah kelibat Emma Maembong disisi Kamal Adli. Emma dilihat memberi sokongan padu terhadap Kamal Adi di belakang pentas.

(6 Video) Pendedahan Mengejutkan Kamal Adli, “Emma Sendiri Dedah Rancangan Zahirah”
(6 Video) Pendedahan Mengejutkan Kamal Adli, “Emma Sendiri Dedah Rancangan Zahirah”

Akhirnya selepas beraksi hebat, Kamal diumukan sebagai juara. Selepas memenangi Super Spontan, banyak wartawan yang mengerumuni Kamal Adli untuk bertanya tentang isu panas yang melanda dirinya, Emma Maembong dan Zahirah Macwilson.

Selain itu, Kamal Adli sempat memberikan komen mengenai tindakan Zahirah Macwilson sebelum ini menjadi batu api dengan mengajak Emma menyerang beliau bersama-sama untuk memusnahkan hubungan mereka.

Ini pendedahan Kamal Adli tentang Zahirah:

ARTIKEL MENARIK: Tangisan anak bongsu Nadira Azizan buat netizen sayu

loading...

“Dia lupa bahawa saya sudah lama dalam industri seni sedangkan dia baru setahun jagung.

“Apa yang membuatkan saya lebih kecewa terhadapnya adalah sehari sebelum dia memuat naik perbualan WhatsApp di Instagram, dia meminta Emma untuk sama-sama menyerang saya bagi menampakkan saya bersalah.

“Emma sendiri memberitahu saya rancangan Zahirah dan Emma sedar ada benda yang tidak kena. Saya tidak faham mengapa dia perlu merosakkan hubungan kami.

“Saya harap dia berhenti memberi kenyataan yang tidak masuk akal. Pertemuan sebanyak tiga kali dengan dia dan Zul Ariffin sudah cukup menjelaskan bahawa kami tidak pernah mempunyai hubungan dan tiada apa yang perlu diperbesarkan,”

“Sepanjang memberi kenyataan kepada media, saya tidak pernah menyebut nama Zahirah. Saya bukan cari kesalahan Zahirah tetapi apa saya beritahu sebelum ini untuk membetulkan cerita sebenar kerana kesannya adalah kepada hubungan kami, dia dan Zul Ariffin masih seperti biasa”

“Kalau nak tunjuk bukti memang banyak tetapi tidak perlu saya buat begitu kerana ia akan menyebabkan isu ini berpanjangan. Dia lupa bahawa saya sudah lama dalam industri seni sedangkan dia baru setahun jagung,”

Okey ini adalah 6 video penjelasan Kamal Adli yang diluahkannya menerusi perkongsian Mangga Media.

Sila scroll dibawah untuk menonton video eksklusif ini:

Video 1:

Video 2:


Video 3:

Video 4:
:


Video 5:


Video 6:

Sumber – Pagez

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post