Berniat Memuaskan Kekasih Gelap, Wanita Ini Mati Overdos Ubat Kuat Di Bilik Homestay.

Berniat Memuaskan Kekasih Gelap, Wanita Ini Mati Overdos Ubat Kuat Di Bilik Homestay.

Sepandai-pandai tupai melompat, akhirnya jatuh ke tanah juga. Ini kisah tentang seorang wanita yang maut kerana berlaku curang di belakang suami.

Berniat Memuaskan Kekasih Gelap, Wanita Ini Mati Overdos Ubat Kuat Di Bilik Homestay
Berniat Memuaskan Kekasih Gelap, Wanita Ini Mati Overdos Ubat Kuat Di Bilik Homestay

Edy Trisning Wati, 44, maut di bilik homestay Erlangga Djoyo, Desa Seloliman, Kecamatan Trawas, Kabupaten Mojokerto ketika bersama teman lelakinya, bernama Pairin.

Wati, seorang pekerja di sebuah kedai pakaian, berasal dari Desa Randuharjo, Kecamatan Pungging, Kabupaten Mojokerto, telah menempah sebuah bilik untuk tidur bersama Pairin.

Sebelum melakukan hubungan sek-sual, Wati terlebih dahulu telah menelan ubat kuat agar lebih tahan lasak ketika ‘beradu tenaga’ dengan teman lelakinya.

ARTIKEL MENARIK: VIRAL Video Gadis Ini Cakap Mandarin. Inilah Cerita SEBENAR Yg Ramai NAK TAHU !!!

loading...

Tidak lama selepas memakan ubat kuat tersebut, Wati mengalami kekejangan. Pairin mula panik dan memohon bantuan daripada staf homestay berkenaan.

Wanita%2BMati%2BOverdos%2BUbat%2BKuat%2B

Pengurusan homestay kemudian memanggil paramedik dari Puskesmas Trawas untuk memberikan bantuan kepada Wati. Malangnya, nyawanya tidak dapat diselamatkan.

“Didakwa bahawa mangsa telah overdos ubat. Ubat-ubatan yang ditemui bersama mangsa semasa kejadian telah disita oleh polis untuk pemeriksaan lanjut,” kata Kasatreskrim Polreskab Mojokerto AKP Budi Santoso.

“Kerana keluarganya menolak untuk bedah siasat, jadi kami hanya membuat pemeriksaan luaran sahaja, dan kami juga sedang mengambil keterangan dari teman lelaki mangsa.” Budi menambah.

Wanita%2BMati%2BOverdos%2BUbat%2BKuat%2B

Antara ubat-ubatan yang ditemui di dalam bilik tersebut ialah mixalgin, mefinal, ciprofloxacin dan dexanta.

“Ketika baru hendak memulakan aktiviti pemanasan, mangsa tiba-tiba pengsan. Kekasihnya yang panik terus melaporkan kepada petugas homestay,” kata Budi lagi.

“Kami belum berani menyimpulkan penyebab kematian ini. Kemungkinan akibat daripada overdos ubat ataupun sebaliknya. Kita tunggu hasil siasatan dahulu,” tegas Budi mengakhiri temuramah.

Artikel ini telah diolah dari pelbagai sumber.

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post