Header Ads

Ibu Sumbat Bayi Dalam Peti Sejuk Hingga Beku

loading...

Kejam dan tidak berhati perut, itulah kata yang sesuai untuk digambarkan kepada seorang wanita yang sanggup membunuh darah dagingnya sendiri dengan menyumbat bayinya itu dalam peti sejuk hingga beku.

Ibu Sumbat Bayi Dalam Peti Sejuk Hingga Beku
Ibu Sumbat Bayi Dalam Peti Sejuk Hingga Beku

Mayat bayi berkenaan ditemui di Kg. Jalan Buyu, Kota Tarakan Kalimantan Pulau Borneo, pada rabu semalam di sebuah bangunan mencuci kereta.

ARTIKEL MENARIK:  Dipenjara 2 Minggu Gara-Gara Curi Duit Tabung Masjid RM20 Untuk Beli Makanan

loading...

Bayi itu pertama kali ditemui oleh pekerja kedai tersebut. Katanya ketika hendak memasak dia membuka peti ais dan merasa pelik dengan bungkusan plastik hitam yang berada di situ sudah agak lama.

Selepas dibuka, dia mendapati mayat bayi lengkap dengan ari-ari dalam keadaan membeku. Terkejut dengan hal itu dia kemudian mengadukan kejadian itu kepada majikannya sebelum dimaklumkan kepada pihak polis Humas Polres Tarakan.

Ibu%2BKejam%2B2.png

Pihak polis yang menyiasat mendakwa mayat bayi itu diduga berusia 2-3 minggu berada dalam peti ais tersebut.

Bagaimanapun cctv kedai car wash berkenaan memaparkan satu rakaman dimana seorang wanita yang merupakan pelanggan mereka beberapa minggu lalu menunjukkan perlakuan aneh.

Sejurus itu pihak polis yang terus mengembangkan siasatan dan telah menahan seorang wanita yang di percayai wanita dalam video rakaman tersebut.

Selepas disoal siasat dan menunjukkan bukti, akhirnya wanita yang dikenali sebagai Hozza Fiarez Sally dan merupakan seorang pekerja salon kecantikan mengaku atas perbuatannya.

Katanya pihak polis sudah mengetahui identiti gadis tersebut dan motif kejadian masih dalam siasatan lanjut.

Sumber

________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:
Loading...

No comments

Powered by Blogger.