Nelydia Senrose Bercinta Dengan Jejai ? Wahh Untunglah Jejai Semua Anak-anak Campuran

Nelydia Senrose Bercinta Dengan Jejai ? Wahh Untunglah Jejai Semua Anak-anak Campuran

Nelydia Senrose Bercinta Dengan Jejai ? Wahh Untunglah Jejai Semua Anak-anak Campuran

Nelydia Senrose Bercinta Dengan Jejai ? Wahh Untunglah Jejai Semua Anak-anak Campuran
Nelydia Senrose Bercinta Dengan Jejai ? Wahh Untunglah Jejai Semua Anak-anak Campuran

Sejak kebelakangan ini, kedengaran khabar angin kononnya wujudnya hubungan cinta antara pelakon cantik Nelydia Senrose dan Rizal Ashram Tan Sri Ramli Ngah Talib atau Jejai.

ARTIKEL MENARIK: Lelaki Ini Mendakwa Soffi Jikan USHA Isterinya. Ini Respon Balasnya...

loading...


Malah, ada juga yang mengatakan kedua-duanya kononnya merancang mahu mendirikan rumah tangga. Betul ke?

Hari ini, tuan empunya badan tampil menjelaskan perkara sebenar dan berharap agar segalanya terjawab selepas ini.

Menyifatkan berita tersebar itu tidak benar, pemilik nama Nik Zaris Nelydia Nik Sen itu menegaskan statusnya masih single selepas gagal dalam percintaan sebelum ini.

“Memang saya ada terdengar gosip kononnya saya bercinta dengan lelaki berkenaan. Malah, ada juga rakan artis yang bertanyakan hal itu kepada saya, kerana kononnya mereka nampak saya keluar dengannya.

“Jujur saya katakan di sini, saya memang tiada sebarang hubungan dengan lelaki dimaksudkan itu. Malah, saya sendiri hairan macam mana perkara seperti ini boleh tersebar?” kata pelakon drama Setia Hujung Nyawa ini lagi.

Nelydia bagaimanapun mengaku berkawan dengan lelaki terbabit, namun perhubungan itu tidak lebih daripada rakan biasa.

“Saya akui, kami memang berkawan, tetapi setakat rakan biasa saja. Kalau keluar pun, kami berbuat demikian secara beramai-ramai dan saya ditemani kakak serta adik. Kami tidak pernah keluar berdua.

“Selepas putus cinta beberapa tahun lalu, saya belum ada kekasih. Saya seorang yang sukar untuk jatuh cinta,” kata Nelydia, lapor Berita Harian. 

Kata artis yang bakal menyambut hari lahir ke-23 pada 30 Julai ini, jika satu hari nanti jodohnya tiba, beliau berharap biarlah lelaki itu seorang yang matang dan mampu membimbingnya menjadi isteri yang baik.

Sumber : Newshubcc

www.kakishare.my

________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:

Post a Comment

Previous Post Next Post