Header Ads

Lelaki Tidak Dikenali Lakukan Perbuatan Tak Senonoh Terhadap Wanita Dalam Lift !!

loading...

Ini boleh jadi peringatan bagi para wanita yang sedang menggunakan lif. Pelbagai kejadian boleh dialami wanita ketika berada di dalam bilik lif.

Lelaki Tidak Dikenali Lakukan Perbuatan Tak Senonoh Terhadap Wanita Dalam Lift !!
Lelaki Tidak Dikenali Lakukan Perbuatan Tak Senonoh Terhadap Wanita Dalam Lift !!

Mulai dari tindakan kejahatan seperti penodongan, cabul hingga r0g0l.Ada baiknya, anda para wanita berfikir dua kali jika di dalam lif hanya seorang diri atau berdua dengan seorang lelaki.

ARTIKEL MENARIK:Video: Mengejutkan apabila awek ini membuat sesuatu yang diluar batasan

loading...


Walaupun tidak semua lelaki berlaku jahat saat berdua dengan wanita. Tapi, apa salahnya sebagai wanita anda selalu waspada.

Dilihat dari Kvlt Video, memperlihatkan seorang wanita yang nyaris jadi mangsa s3ks lelaki.

Tayangan ini sudah dilihat lebih dari 137 ribu kali.

Dalam video CCTV terlihat dalam lift satu orang lelaki dan dua orang perempuan. Lelaki tersebut kedudukannya di dalam, sedangkan dua perempuan lebih dekat ke pintu.

Tak lama kemudian, pintu terbuka dan masukklah seorang lelaki membawa sebuah bekas berwarna merah. Jika dilihat bekas merah itu seperti tempat botol minuman ringan.

Kini pintu membuka lagi, dan masuk dua orang ke dalamnya. Kemudian, lelaki dan wanita dewasa ke luar dari lif.

Disusul dengan dua orang dengan seorang anak yang masuk kebelakang. Tinggallah di dalamnya lelaki dewasa yang membawa wadah dan perempuan muda bertudung hitam.

Dari awal mereka berdua, lelaki ini sepertinya sudah mengajak berbual si perempuan. Dia juga mendekati perempuan yang mula melindungi tubuhnya dengan tangan.

Parahnya, tangan laki-laki itu mula dihalakan kepada wanita berhijab itu. Dia pun menepis, walau tangannya terus-terusan ingin mendekatinya.

Nasib baik tak ada perlakuan yang lebih dari itu walau si perempuan itu keluar dengan setengah melompat. Jelas hal itu sudah termasuk penderaan seksual. Jadi berhati-hatilah.

Lihat videonya:


________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:
Loading...

No comments

Powered by Blogger.