"Lelaki Itu Mula Luah Rasa Rindu.." - Pendedahan Fasha Sandha, Lelaki Berkenaan Juga Suka Anaknya

"Lelaki Itu Mula Luah Rasa Rindu.." - Pendedahan Fasha Sandha, Lelaki Berkenaan Juga Suka Anaknya

Sejak bercerai dengan Jejai, Fasha Sandha tidak dikaitkan dengan mana-mana lelaki dan fokus kepada kerjaya dan juga anak-anak.

"Lelaki Itu Mula Luah Rasa Rindu.." - Pendedahan Fasha Sandha, Lelaki Berkenaan Juga Suka Anaknya
"Lelaki Itu Mula Luah Rasa Rindu.." - Pendedahan Fasha Sandha, Lelaki Berkenaan Juga Suka Anaknya

Kini akhirnya pelakon popular ini memberi bayangan seperti sedang menjalin hubungan rapat dengan seorang lelaki.

ARTIKEL MENARIK: "Di samping mereka, saya lebih selesa buka tudung" - Kantoi Tak Pakai Tudung, Ini Penjelasan Fathia Latiff

loading...

Walaupun belum fasa bercinta, Fasha mendedahkan lelaki berkenaan telah meluahkan rasa rindu kepadanya.

Pelakon berkenaan akui pemuda itu membuatkan hidupnya kini bahagia setelah hampir setahun berkenalan.

Paling penting lelaki berkenaan sukakan kanak-kanak dan menerima anaknya seadanya.

Ini komen Fasha Sandha:

"Saya berkawan rapat tetapi belum ke arah bercinta cuma sekarang fasa hubungan itu dah berani cakap rindu.

"Tetapi apabila dia cakap rindu saya tidak terus balas, kenalah jual mahal sikit... hahaha.

"Hendak kata hati sudah dimiliki pun belum lagi cuma saya selesa berkawan dengannya,"

"Dia sukakan kanak-kanak dan anak-anak saya adalah keutamaan saya melebihi segalanya.

"Alhamdulillah dia terima anak-anak saya dengan baik dan itu antara sebab membuatkan saya selesa dengannya,"

Fasha mendirikan rumah tangga dengan Rizal Ashram Ramli atau Jejai, 41 pada 27 April 2012 dan bercerai pada 20 Januari tahun lalu.

Pelakon ini mempunyai dua orang anak hasil hubungan dengan Jejai iaitu Putra Rayfal, 4 tahun, dan Putri Raysha Jemaima, 3 tahun.

Berita Memey

________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:

Post a Comment

Previous Post Next Post