Diupah Untuk Membunuh Najib, 'Pak Guard' Tampil Mohon Maaf

Diupah Untuk Membunuh Najib, 'Pak Guard' Tampil Mohon Maaf

Semalam, seorang lelaki mengeluarkan kenyataan mahu membunuh Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Abdul Razak dan hari ini, dia tampil membuat permohonan maaf secara terbuka.


Diupah Untuk Membunuh Najib, 'Pak Guard' Tampil Mohon Maaf
Diupah Untuk Membunuh Najib, 'Pak Guard' Tampil Mohon Maaf

Lelaki terbabit dikenali sebagai Faiz Ziedainie melalui laman Facebook menyifatkan kenyataan berbaur ugutan itu sebagai satu kesilapan.

ARTIKEL MENARIK:Dijadikan Santapan Oleh 4 Orang Lelaki, Gambar Gadis 14 Tahun Ini Tular Di Media Sosial

loading...
"Saya memohon maaf atas kesilapan post gambar ugutan saya. Terima kasih" coret Faiz.

Sebelum ini, dia melalui akaun Facebook memuat naik gambar pejabat Perdana Menteri di Putrajaya sambil menegaskan dirinya telah mendapat upah untuk melakukan tindakan tersebut.

"Saya ke sini kerana diupah untuk membunuh Najib. Sekadar mengeruhkan keadaan. Huhu" katanya memetik kenyataan tersebut yang turut dikongsi oleh 52 orang.


2.png

Dari pemerhatian yang kami lakukan mendapati, majoriti netizen mengecam kenyataannya itu sambil menggesa pihak Polis Diraja Malaysia (PDRM) segera menjalankan siasatan dan mengambil tindakan.

Ini adalah antara komen-komen netizen tentang gambar itu :


3.png

“Orang pun marah juga, tapi berhemah lah beb….ikut prosuder aku rasa ko mesti kena kutip dulu juga beb….sekarang SKMM dah ada akta….jgn ambil mudah je….sosial2 juga…tapi jgn buat sosial tu mcm sial lah…kan” kata Zakaria Moeinuddin Moeinuddin.

“Kalau bab bunuh2 ni bukan kira melawak bro. Walaupun bergurau ada batas gak” kata Mohd Najib Harun pula.

“Nak jadi hero sgt kan..alang2 seluk anal bro” kata Nurul Corina.

Ramai netizen yang telah membuat laporan polis berkenaan dengan kes ini. Terkini, pihak SKMM dan pihak polis telah mengenal pasti lelaki ini dan tindakan sedang dibuat.

________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:

Post a Comment

Previous Post Next Post