Header Ads

Video & Gambar Wanita Mengandung Digilis Lori,Bayi Tercampak Dari Rahim

loading...

Seorang wanita sarat mengandung maut mengenaskan bersama bayinya apabila motosikal yang dia tunggangi bersama suami terlibat kemalangan dengan sebuah Lori Batu di Saraburi Thailand dalam kejadian yang berlaku semalam 10.03.17 kira kira jam 11 pagi.

Video & Gambar Wanita Mengandung Digilis Lori,Bayi Tercampak Dari Rahim
Video & Gambar Wanita Mengandung Digilis Lori,Bayi Tercampak Dari Rahim

Badan mangsa wanita yang dikenali dari Muang Nayok berusia 26 tahun itu hancur keseluruhan ,mulai dari kepala hingga ke bagian kaki,isi perutnya juga melimpah keluar hingga mengakibatkan bayi laki laki dalam kandungan yang diperkirakan berusia 8 bulan tercampak dari rahim sejauh 5 meter.

ARTIKEL MENARIK:
1. VIRALKAN - Membantu Anak Kecil Ni Mencari Rawatan Alternatif Untuk Merawat Penyakit Tumornya Tanpa Perbedahan

2. ALLAHHUAKBAR ! UPDATE ! Akhirnya Polis Dedah Kisah Sebenar Gadis Ditelan Ular Sawa Di Kulim Hingga Buat Ramai ...

3. Penduduk Bertempiaran Lari Ketakutan, 'Dementor' Muncul Di Ruang Udara Zambia

4. [VIDEO] Pelik Tapi Benar Wanita Lahirkan Kambing Selepas 2 Tahun Mengandung

5. PADAHHHH ! SERAMMM GILA ! Gara-gara 3 Gadis Ini Seronok Mandi Bersama Di Sungai Tanpa Sedari Ada Tatamu Yang Tak Diundang Terakam Sekali! SUNGGUH MENYERAMKAN !!



loading...

Manakala suaminya yang turut terlibat kemalangan itu mengalami cedera parah dibagian kaki dan dada meninggal dunia dalam perjalanan ke Hospital Medical Saraburi.



Bagaimanapun pihak berkuasa yang sampai ketempat kejadian selepas dimaklumkan membawa mayat wanita dan bayi untuk di bawa kehospital,sementara pemandu lori di bawa kebali polis Saraburi.

Dimaklumkan dari pemandu Lori batu Wang Qing yang berusia 50 tahun itu mengatakan kepada Golden Star semasa dia memandu menuju ke bandar ia berjalan di laluan selari dengan mangsa.

Semasa ia ingin melepasi mangsa yang berada di bagian jalan sebelah kiri tiba tiba Motorsikal mangsa terjatuh dan masuk kebawah tayar lori bagian belakang.




 Eberita.org.


________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:
loading...

No comments

Powered by Blogger.