Video “Buang” Ini Buktikan Sesuatu Itu Mungkin Tiada Nilai Di Mata Kita, Namun Cukup Bermakna Untuk Ibu Bapa Tercinta

Video “Buang” Ini Buktikan Sesuatu Itu Mungkin Tiada Nilai Di Mata Kita, Namun Cukup Bermakna Untuk Ibu Bapa Tercinta

Video “Buang” Ini Buktikan Sesuatu Itu Mungkin Tiada Nilai Di Mata Kita, Namun Cukup Bermakna Untuk Ibu Bapa Tercinta.

Video “Buang” Ini Buktikan Sesuatu Itu Mungkin Tiada Nilai Di Mata Kita, Namun Cukup Bermakna Untuk Ibu Bapa Tercinta
Video “Buang” Ini Buktikan Sesuatu Itu Mungkin Tiada Nilai Di Mata Kita, Namun Cukup Bermakna Untuk Ibu Bapa Tercinta

Setiap hari, rutin Abang Nara ialah bangun pagi, gosok gigi, makan roti dan bukak komputer untuk melihat perkembangan dunia seharian.. Paling Abang Nara suka ialah buka Facebook sebab banyak informasi menarik yang dikongsikan oleh kawan-kawan di situ. Berita semasalah, gambar lawak la, video menariklah dan macam-macam lagi.

ARTIKEL MENARIK:
1. "Saya SOLAT LIMA WAKTU, Sambil itu juga Saya Part time BERZINA

2. Poligami Patut Dihapus Dan Diharamkan Walaupun Dibenarkan Dalam Al-Quran.. - Asiah Abd Jalil

3. CCTV Rakam 2 Gadis Bertudung Santau Kedai Makan Orang Melayu

4. Anda MASIH Ingat NUR AMALINA CHE BAKRI Pelajar Cemerlang 17A1 Pada Tahun 2007..?? Korang Pasti Akan LEBIH TERKEJUT Dengan Pencapaian TERBARUNYA Setelah TAMAT Belajar Di Luar NEGARA... Sungguh MENGEJUTKAN..!!

5. [VIDEO] Padah Berzina Dengan Suami Orang, Wanita Ini Dibogelkan Dan Diarak Depan Orang Ramai



loading...

Pagi ini, sedang Abang Nara melayan Facebook, terperasaan beberapa kawan berkongsi satu video yang sama. Kata mereka video ini wajib ditonton sebab menyentuh jiwa dan raga. Siap boleh buat kita mengimbau zaman kanak-kanak. Abang Nara macam biasalah skeptikal sikit. Kawan-kawan Abang Nara nie memang over sikit kadang-kadang. Jadi untuk mengetahui kebenaran kata-kata mereka, Abang Nara pun tontonlah video tersebut:-




Sob, sob, sob. Sememangnya filem pendek bertajung “Buang” dari Courts Malaysia ini memang menyentuh perasaan, jiwa raga dan naluri Abang Nara. Bergenang kejap air mata. Teringat kenangan bersama atuk tercinta di kampung menonton televisyen yang sama seperti di dalam video di atas. Dan kat rumah Abang Nara dulu pun memang ada kipas yang sama. Di situlah Abang Nara adik beradik pun sejukkan air, tiup buat bunyi kapal terbang dan berlagak macam Superman. Kenangan sungguh!!!
courts



Abang Nara suka dengan pengajaran video “Buang” dari Courts Malaysia ini iaitu sesuatu yang lama, tak semestinya tidak bermakna. Kita selaku manusia memang lumrah sukakan dengan benda yang baru. TV nak baru, sofa nak baru, peti ais nak baru, kereta nak baru. Ada tue bini pun nak baru jugak. Hehehe. Namun kita perlu ingat, benda lama pun ada harganya tersendiri. Harga dari segi kenangan, memori, pahit manis yang diharungi dan pengalaman yang dicipta bersama. Jadi kita perlu sentiasa menghargai sesuatu yang lama dalam kehidupan kita, tanpa perlu membuang mereka sesuka hati. Amboi berfalsafah pulak Abang Nara di pagi-pagi hari ini.



Video “Buang” ini dihasilkan sempena ulangtahun ke 30 Courts Malaysia. Abang Nara dah pernah kongsikan rahsia Courts kekal lama di Malaysia menerusi artikel ini satu ketika dahulu. Sejak tahun 1987, Courts Malaysia telah meraikan hidup senang bersama rakyat Malaysia. Courts telah membantu ribuan rakyat Malaysia yang berpendapatan rendah untuk membeli pelbagai jenis produk menerusi skim pembayaran mereka. Senang cerita, Courts ini sejak Abang Nara kecil sampailah ke hari ini, sentiasa berada di sisi menemani setiap detik kehidupan. Power sungguh!!!



Maklumat lanjut layari www.courts.com.my.
Kredit - BeautifulNara

________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:

Post a Comment

Previous Post Next Post