Header Ads

Besi Pagar Tertusuk Punggung Lihat Apa Yang Berlaku Ini Sangat Mengerikan!!

loading...

MALANG tidak berbau. Seorang lelaki di China berdepan detik cemas apabila punggungnya tertusuk besi tajam pagar setelah terjatuh ketika melakukan pemasangan penghawa dingin.

Besi Pagar Tertusuk Punggung Lihat Apa Yang Berlaku Ini Sangat Mengerikan!!
Besi Pagar Tertusuk Punggung Lihat Apa Yang Berlaku Ini Sangat Mengerikan!!


Menurut laman sosial Weibo milik anggota bomba Shanxi, insiden tersebut berlaku di Taman Perindustrian Xi’an wilayah Shaanxi pada 16 Mac lalu.

ARTIKEL MENARIK:
1. Penjelasan Pihak Polis Kenapa Remaja Ini Tidak Boleh DI Dakwa Kerana Membunuh

2. "Saya Akan Saman, Anak Kami Dibunuh! Gadis Itu Perlu Bertanggungjawab" - Bapa Mangsa

3. 8 FOTO: SAH ! Inilah Identiti Sebenar Gadis Yg Lawan Arus Semalam ! Tengok Facebook Dia UPDATE Apa Tu.. NAMPAK SANGAT ...

4. Luahan Isteri Mangsa – “Dia Suruh Saya Urus Sendiri Balik KL. Sekarang Baru Faham….”

5. Profil Cindy Ng : Memandu Lawan Arus Bunuh Satu Nyawa


loading...

Jelas laman itu, mangsa yang tidak didedahkan identitinya merupakan pekerja yang ditugaskan untuk memasang unit penghawa dingin di level dua di tapak perindustrian tersebut.




Mangsa difahamkan terlepas cengkaman ketika memasang penghawa dingin tersebut sebelum terjatuh di atas dua bucu tajam besi pagar di bawahnya.

Menerusi klip berdurasi kurang satu minit itu memperlihatkan beberapa anggota penyelamat menahan badan mangsa sementara rakannya yang lain memotong sebahagian kecil pagar besi itu.

Mangsa kedengaran menjerit kerana tidak dapat menahan kesakitan ketika anggota penyelamat cuba memotong batang besi itu sebelum membawanya ke hospital berdekatan untuk menjalani pembedahan.

Difahamkan mangsa kini dalam proses penyembuhan di hospital tempatnya dirawat. – MYNEWSHUB.CC

________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:
loading...

No comments

Powered by Blogger.