ALLAH ! Kenapa Kita Perlu Bersihkan DARAH Ahli Keluarga Yang Maut Kemalangan Jalan Raya

ALLAH ! Kenapa Kita Perlu Bersihkan DARAH Ahli Keluarga Yang Maut Kemalangan Jalan Raya

Ada jenis Jin yang sukakan darah manusia? Tapi darah manusia yang bagaimanakah Jin mahu? Jin tidak mahu darah manusia yang dibubuh dalam bekas molek-molek atau tabung darah.

ALLAH ! Kenapa Kita Perlu Bersihkan DARAH Ahli Keluarga Yang Maut Kemalangan Jalan Raya
ALLAH ! Kenapa Kita Perlu Bersihkan DARAH Ahli Keluarga Yang Maut Kemalangan Jalan Raya

Kalau Jinn mahukan begitu sudah lama Pusat Darah Negara (nama lama : Pusat Tabung Darah Negara) dikerjakan dan sudah pasti Pusat Darah Negara tutup sebab Jinn asik mengerjakan darah yang ada dalam Pusat Darah Negara.

ARTIKEL MENARIK:
1. Selamat Tinggal Astro, Korang Da Boleh Cabut Wayar Astro Sekarang

2. MEMANG Pelik Lampin Anak Berlendir Coklat & Berdarah, Setelah Jumpa Doktor Rupa-Rupanya..

3. Rokok Penyebab Utama Kematian Di Negara Ini

4. 'Sos Itu Bukan Keluaran Adabi' Tersebar Tular Mengenai Sos Tiram Adabi Dengan Label Berwarna Hijau Menjadi Kekeliruan Pengguna

5. Jangan Malas Cukur Bulu Kemaluan Jika Tidak Ingin Kena Penyakit Ini!


loading...

Jadi darah bagaimana yang Jinn mahu? Jinn mahukan darah yang disimbahkan ke atas muka bumi atau di atas tanah. Sebab Jinn gemarkan darah-darah yang mengalir di atas muka bumi.

Darah-darah manusia yang tercecah di atas tanah atau muka bumi bagi makhluk Jinn yang gemar darah ini sama seperti manusia memakan makanan yang telah dimasak.

Jika manusia ingin memasak makanan maka manusia menggunakan bahan asal-usul kejadian Jinn iaitu api untuk membakar dan memasak makanan. Sebaliknya bagi Jinn pula menggunakan bahan asal-usul manusia iaitu tanah. Bila tertumpah sahaja darah di atas bumi Jinn sangat-sangat menggemarinya. Bau darah yang tercecah di atas tanah bagi Jinn mempunyai bau yang sangat harum dan sangat menyelerakan.

Pernah terjadi satu kemalangan jalanraya dengan mangsa kemalangan hingga ada yang terputus badan. Maka darah pun bagai menyimbah-nyimbah di lebuhraya.

Ketika kerja-kerja pembersihan di kawasan kemalangan tersebut dijalankan hari hampir waktu senja. Pada masa itulah pekerja-pekerja yang ditugaskan untuk membersihkan kawasan tersebut,seorang pekerja tersebut yang mempunyai pengetahuan cukup dapat mendengar bunyi makhluk-makhluk dari hutan berhampiran ketawa mengilai-ngilai yang mengerikan jika didengar.

Takut dan rimas dengan bunyi tersebut, pekerja itu menyuruh kawan kawannya yang bertugas itu agar segera menyiapkan kerja kemudian mereka meninggalkan tempat kejadian.

Sebaik kenderaan para pekerja meluncur perlahan untuk beredar salah seorang pekerja yang mempunya pengetahuan itu menoleh ke belakang dan alangkah terkejutnya dia melihat sekumpulan makhluk-makhluk Jinn sedang menari-nari sambil menjilat-jilat jalanraya yang dipenuhi dengan darah itu.

Lidah Jinn tersebut dikatakan begitu panjang. Jinn tidak perlu membongkok atau merangkak ke tanah untuk menjilat darah-darah yang berada di tanah. Dengan hanya berdiri selamba sahaja jinn menjilat tanah yang berlumuran darah.Pencari Entiti

PS: Pada sesiapa yang ada ahli keluarga yang mengalami kemalangan jalan raya sila bersihkan darah mangsa dengan segera sebelum senja.

________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:

Post a Comment

Previous Post Next Post