Video: Wanita Bunuh Budak Dua Tahun Dibakar Hidup-Hidup

Video: Wanita Bunuh Budak Dua Tahun Dibakar Hidup-Hidup

Orang ramai menyerang balai polis, memecahkan lokap dan mengheret keluar seorang wanita yang disyaki menyebabkan kematian budak dua tahun sebelum mencampakkan wanita itu ke dalam api.

Video: Wanita Bunuh Budak Dua Tahun Dibakar Hidup-Hidup
Video: Wanita Bunuh Budak Dua Tahun Dibakar Hidup-Hidup

Kira-kira 500 penduduk berkumpul di balai polis itu Rabu lalu, sebelum satu kumpulan memecah masuk dan mengheret wanita itu keluar semalam.

ARTIKEL MENARIK:
1. VIDEO: ZALIM ! Bayi Berusia 3 Hari Dipatahkan Kakinya Oleh Kakitangan Hospital.Semuanya Berlaku Hanya Kerana ...

2. TERKINI ! Bekas Mangsa Rogol Selva Kumar Dedah Pengalamannya Dirogol ! Ni Lah Cara Yg Digunakan Selva Kumar Suapaya Mangsa TAK SEDARKAN DIRI !

3. Temberang Pelajar Sembunyi Bayi Luar Nikah Terbongkar

4. Ini Luahan Mengejutkan Dari Seorang Wanita, Mangsa Kekejaman Selva Kumar Subbiah!! Rupanya Ini Rahsia Sebenar!!!

5. Menakuttkan!!!Ini Biodata Lengkap Selva Kumar Subbiah Perogol Bersiri Malaysia Yang akan Pulang Ke Malaysia.Sudah 1000 Wanita Sudah Menjadi Mangsa...Berhati lah Semua Wanita..


loading...

Wanita itu ditahan Selasa lalu, kerana disyaki menyebabkan kebakaran sebuah rumah yang dipecah masuknya menyebabkan seorang budak dua tahun mati dan budak lima tahun cedera.

Menurut Daily Mail, portal berita Brazil, Globo, melaporkan selepas mengheret keluar wanita berusia 30-an itu, orang ramai kemudian membakar kereta berhampiran balai dan mencampakkan wanita itu ke dalam api.

Walaupun cedera akibat melecur, wanita itu berjaya melepaskan diri dan pasukan bantuan polis yang tiba menghalang orang ramai daripada terus memburu wanita itu.

Menurut kenyataan polis, pasukan polis tentera dihantar dari Amazonas sejauh 150 kilometer yang mengambil masa untuk sampai dan tidak sempat menghalang orang ramai daripada memecah masuk ke dalam balai.

Pasukan itu bagaimanapun, berjaya mengawal keadaan dan menghalang orang ramai daripada terus mengamuk.

Polis membawa wanita itu ke hospital untuk rawatan dan akan dibawa ke tempat tahanan lain bagi mengelak kejadian tidak diingini.


Video Player
00:00
01:03



________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:

Post a Comment

Previous Post Next Post