KINI VIRAL : "Ini Fitnah Terhadap Saya" - Jamal Nafi Keluar Kenyataan Seru Orang Ramai Serbu Pejabat PM

KINI VIRAL : "Ini Fitnah Terhadap Saya" - Jamal Nafi Keluar Kenyataan Seru Orang Ramai Serbu Pejabat PM

"Ini Fitnah Terhadap Saya" - Jamal Nafi Keluar Kenyataan Seru Orang Ramai Serbu Pejabat PM

KINI VIRAL : "Ini Fitnah Terhadap Saya" - Jamal Nafi Keluar Kenyataan Seru Orang Ramai Serbu Pejabat PM
KINI VIRAL : "Ini Fitnah Terhadap Saya" - Jamal Nafi Keluar Kenyataan Seru Orang Ramai Serbu Pejabat PM

KUALA LUMPUR, 1 Feb - Pengerusi Gerakan NGO Malaysia, Datuk Seri Jamal Md Yunos menafikan bahawa beliau menyeru orang ramai supaya menyerbu pejabat Perdana Menteri di Putrajaya esok bagi membantah kenaikan harga minyak.

ARTIKEL MENARIK:
1. Harga Bahan Api Bagi Januari 2017 – RON95, RON97 & Diesel Semua Naik Sebanyak 20 Sen

2. Hotel diroboh, Jamal dakwa Azmin berdendam

3. JAMAL MALU BESAR ! Ini Respon Siti Lepas DIHINA Jamal Airnya Tak Subur ! TERBAIK Dato Siti ! Hahahaha

4. PANAS: JAMAL KONFEM MENANGIS BILA DIPERLI SITI NURHALIZA. Berani Jugak Siti Ni. Tak Sangka Dia Berani Cakap Macam Ni Kat Jamal. ANDA RASA PATUTKA SITI KATA MACAM INI?

5. Kisah YDP Agong Dengan Seorang Mejar Tentera Yang Buat Ramai Terpana !





loading...

Jamal menerusi Facebooknya menjelaskan bahawa info tersebut adalah dalam satu akaun Facebook palsu yang menyamar sebagai dirinya.

"Fitnah terhadap saya. Tiada kenyataan pun yang saya keluarkan berkaitan di bawah ini. Harap maklum jangan terpedaya." tulis beliau di Facebook.

Selain itu, Jamal juga meminta agar pihak SKMM mengambil tindakan terhadap akaun Facebook palsu itu.

"Link akaun palsu yang mengunakan nama saya. Saya mohon SKMM ambil tindakan yang sewajarnya." kata beliau.



Kenyataan dari akaun palsu Jamal.

________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:

Post a Comment

Previous Post Next Post