ZARINA ZAINUDDIN Tampil Jawab Isu Anak Hantar Mesej ''PANAS'' Pada HOS TV!!

ZARINA ZAINUDDIN Tampil Jawab Isu Anak Hantar Mesej ''PANAS'' Pada HOS TV!!

ZARINA ZAINUDDIN Tampil Jawab Isu Anak Hantar Mesej ''PANAS'' Pada HOS TV!!

ZARINA ZAINUDDIN Tampil Jawab Isu Anak Hantar Mesej ''PANAS'' Pada HOS TV!!

ZARINA ZAINUDDIN Tampil Jawab Isu Anak Hantar Mesej ''PANAS'' Pada HOS TV!!


Semalam anak lelaki pelakon Zarina Zainuddin, Azal Azrai menerusi akaun instagramnya telah menghantar kata-kata kesat kepada anak pasangan pengacara TV, Patricia & Joey G. Baca kisah tersebut di sini. Tetapi seakan tidak percaya kerana anak lelaki Zarina itu menghidap penyakit Autism semenjak lahir.


ARTIKEL MENARIK:
1. Masih Ingat Pemilik Sebenar Suara Kartun Upin Dan Ipin?? Wajah Terbarunya Amat Memeranjatkan! Dulu Comel! Sekarang?? PErghh! Cun! (4 FOTO)

2. Rupanya Ini Punca Sebenar Ameng Pulang Awal Selepas Final GV!!

3. ‘Daughter Of A Bi**h’- Host TV Mengamuk Di Instagram Bila Anak Lelaki Zarina Zainuddin Hantar Mesej Ni

4. (Bikin Panas) BIADAP Dan Tidak Menghormati Orang Tua Anak Yazit Search Panggil Saya Anjing - amy

5. Luahan Mengejutkan Peminat Zarul Umbrella, Kecewa Dengan Sikap Peserta Gegar Vaganza Ini

Namun, Zarina dan anaknya telah memohon maaf atas perlakuan melampau itu. Sebaknya tengok.




a.png

Beribu kemaafan daripada saya serta anak, Azal Azrai. Dia tak tau apa yang dia tulis. Sebagai ibu saya berasa sangat malu. Maafkan dia. Dia sebenarnya suka sangat tengok anak comel kamu, Sophia. Saya dah penat nak lalui semua ini tapi saya kena lakukan juga. Saya kena redha dengan liku perjalanan hidup saya. Semoga Tuhan merahmati kamu dan keluarga.

Semoga Zarina sentiasa tabah dan diberikan kekuatan untuk menjaga anak syurganya. Berat mata memandang, berat lagi bahu memikul.









Sumber : instagram Zarina Zainuddin

Sumber asal: ohbulan.com

________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:

Post a Comment

Previous Post Next Post