Ya Allah saya tak kuat saya KEHILANGAN mereka serentak..Isteri sarat mengadung dan anak 4 tahun maut NAHAS (8 Gambar)

Ya Allah saya tak kuat saya KEHILANGAN mereka serentak..Isteri sarat mengadung dan anak 4 tahun maut NAHAS (8 Gambar)

Hulu Selangor: Semoga suami ini tabah,siapa yang tidak sedih dan sebak melihat isteri yang sarat mengadung bersama anak lelaki kesayangan terbujur kaku akibat nahas jalan raya.

Ya Allah saya tak kuat saya KEHILANGAN mereka serentak..Isteri sarat mengadung dan anak 4 tahun maut NAHAS (8 Gambar)
Ya Allah saya tak kuat saya KEHILANGAN mereka serentak..Isteri sarat mengadung dan anak 4 tahun maut NAHAS (8 Gambar)

Harian metro melaporkan seorang wanita sarat mengandung dan anak lelakinya berusia empat tahun maut selepas kereta kancil dinaiki bertembung dengan kereta lain dalam kejadian di Jalan Kalumpang- Tanjung Malim, pagi tadi.


ARTIKEL MENARIK:
1. Luahan Kecewa Ibu, Polis Belasah anaknya Yang Tidak Bersalah Hingga Mengalami Kecederaan Serius

2. Ustaz PAS Dituduh Mesej Tak Senonoh Janda Anak Satu , Ini Respon Empunya Badan Tentang Gambar-Gambar Viral Tersebut

3. [VIDEO] Perwakilan UMNO 'Naik Hantu' Halau TV3 di Pentas, Lihat Amukan Penuh !

4. (Video) Pak Guard Bertumbuk Dengan Orang Awam Dalam Hospital Terengganu

5. Felda Sapu Duit Orang Meninggal Dunia Dengan Alasan Arahan Dari Pihak Atasan- Anda Baca Luahan Lelaki Ini Memang Menyedihkan



Dalam kejadian jam 7.49 pagi itu, dua lagi mangsa yang menaiki kereta lain cedera dan dibawa ke hospital berhampiran.

Husnadia%2BAbdul%2BRazif%2B%2B3.jpg

Husnadia%2BAbdul%2BRazif%2B%2B2.jpg

Husnadia%2BAbdul%2BRazif%2B%2B4.jpg


Husnadia%2BAbdul%2BRazif%2B7.jpg

Husnadia%2BAbdul%2BRazif%2B10.jpg

Husnadia%2BAbdul%2BRazif.jpg

Husnadia%2BAbdul%2BRazif%2B9.jpg

Jurucakap Bomba dan Penyelamat berkata, pihaknya menerima panggilan kecemasan sebelum tiba di lokasi kejadian jam 8.04 pagi.

"Mangsa yang maut adalah seorang jururawat bernama Husnadia Abdul Razif berusia 30 tahun dan anaknya Muhammad Fayyad berusia empat tahun.

"Kedua-duanya disahkan maut dilokasi kejadian akibat kecederaan parah," katanya. Al fatihah.

________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:

Post a Comment

Previous Post Next Post