Rahsia BESAR Isteri TERBONGKAR Lepas Suami Jumpa Seluar Dalam & Bra BASAH Dalam Handbag !

Rahsia BESAR Isteri TERBONGKAR Lepas Suami Jumpa Seluar Dalam & Bra BASAH Dalam Handbag !

Rahsia BESAR Isteri TERBONGKAR Lepas Suami Jumpa Seluar Dalam & Bra BASAH Dalam Handbag !

Rahsia BESAR Isteri TERBONGKAR Lepas Suami Jumpa Seluar Dalam & Bra BASAH Dalam Handbag !

Rahsia BESAR Isteri TERBONGKAR Lepas Suami Jumpa Seluar Dalam & Bra BASAH Dalam Handbag !

Banyak perempuan kt luar tu isteri aku jugak kau nak! luah seorang lelaki bernama andi dalam sebuah forum permasalahan rumah tangga.


ARTIKEL MENARIK: 
1. Abang Aku Ustaz. Hensem Pulak Tu. Tapi Dia Pilik Isteri Yang TAK CANTIK. Aku Frust Sebelum Tau……

2. Inilah Kisah Lagenda SI TANGGANG Yg Terjadi Di Bukit Treh Muar Yang Ramai TAK TAHU !!!

3. Permintaan TERAKHIR Banduan Yang Dihukum Mati Ini Buat Seluruh Warga Penjara Menangis!

Sangat rumit permasalahan rumah tangga yang dihadapi andi yang selama ini mempercayai isterinya,rupa rupanya memiliki hubungan cinta dengan lelaki lain.

Lelaki berusia 35 ini mengaku menikah dengan isterinya berdasarkan perjodohan yang di atur oleh kedua orang tuanya.

Di awal pernikahan mereka semuanya berjalan lancar hinggalah beberapa tahun kemudian semuanya berubah menjadi mimpi ngeri.

Pelbagai masalah timbul termasuk masalah uang,lebih mengejutkan apabila isteri andi tidak mahu lagi melakukan hubungan intim tanpa sembarang alasan.

“Mendengar dia berkata seperti itu saya tidak tahu apakah hubungan uang dengan seks”kata andi.
Hari demi hari hubungan antara suami isteri itu semakin suram,sampai gambar pernikahan merekapun di buang oleh isterinya kedalam tong sampah.

Kehidupan isterinya mulai berubah,Andi mengaku dia melihat isterinya mengenakan belbagai barang barang mahal.

Apabila ditanya tentang hal itu,isterinya akan memilih mendiamkan diri dan berkata “tak usah abil tahu pasal dirinya”

Dalam forum diskusi masalah keluarga itu Andi berkata isterinya belakangan ini rapat dengan seorang lelaki yang masih mempunyai hubungan saudara dengannya.

Lelaki tersebut kerap kali datang kerumahnya dan tidak segan segan memeluk isterinya di dalam rumah.

Pernah mereka meminta izin keluar pergi kepasar sekejab,tapi mereka balik selepas 8 jam,saya pikir dia mahu masak lepas balik,tapi dia kata dia penat dan menyuruh saya untuk makan di luar dan mengambil duit dalam begnya.

Namun saat saya membuka begnya, saya menemukan seluar dalam dan bra yang basah.kata Andi

Selama ini saya mendiamkan diri karena masih memikirkan kedua anak kami,saya yakin isteri saya memiliki hubungan gelap dengan saudara saya,saya diperlakukan seperti mayat hidup,seolah saya tidak tahu apa yang dia buat dibeakang saya,tutup Andi

Bagaimana pun andi telah membuat satu laporan polis dan berharap saudaranya itu segera di tangkap dan menjelaskan semuanya.

________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:

Post a Comment

Previous Post Next Post