MALANG!! Bas Ekspress Penuh Pepijat Serang 26 Penumpang Sepanjang Perjalanan

MALANG!! Bas Ekspress Penuh Pepijat Serang 26 Penumpang Sepanjang Perjalanan

MALANG!! Bas Ekspress Penuh Pepijat Serang 26 Penumpang Sepanjang Perjalanan

MALANG!! Bas Ekspress Penuh Pepijat Serang 26 Penumpang Sepanjang Perjalanan

MALANG!! Bas Ekspress Penuh Pepijat Serang 26 Penumpang Sepanjang Perjalanan


Malang bagi puluhan penumpang sebuah syarikat bas ekspress perjalanan dari Singapura ke Kuala Lumpur apabila bas dinaiki mereka dipenuhi pepijat (bed bug) yang menyerang kira-kira 26 penumpang kenderaan tersebut.


ARTIKEL MENARIK:
1. SAH ! Akhirnya Lelaki Yg Tunjuk Jari Tengah DEDAH Cerita Sebenar ! Patutlah Dia Bengang Gila Dengan Perempuan Tu !

2. KECOH!!! Pameran Kereta Mewah "GEMPAR" Selepas Lelaki Tidak Dapat Mengawal Nafsunya...

3. KANTOiiiiii!!!!! Buat Malu Jer!! Kelakuan Lelaki Ini Berjaya Dirakam!! Lihatlah Apa Yang di Lakukan Pada Gadis Ini Memang MENGEJUTKAN.....

4. [VIDEO] Cite Heboh 1 hr · Pembantu Rumah Ditahan, Hidang Kopi Dicemari Seluar Dalam & Darah Haid Pada Majikan

5. Akak Baju Pink Tu Suka Sangat Beli Nasi Kukus. Tapi Apa Yang Makcik Jual Tu Buat Memang MELAMPAU !!!

Warga Singapura Natalie Yap, 29, yang menaiki bas berkenaan berkata, seluruh badannya terasa gatal digigit serangga berkenaan.

"Saya sentuh belakang badan saya dan berasa ada bonjolan. Mulanya saya ingat cuma alahan kulit, tetapi kemudian saya dapati ada pepijat pada jaket saya," katanya berkongsi pengalaman ngerinya di Facebook yang mendapat 9,000 perkongsian.

Jelas Natalie, beliau segera memaklumkan kepada pemandu bas berkenaan namun pemandu berkenaan menafikan terdapat pepijat didalam kenderaan tersebut sambil mendakwa wanita berkenaan mengenakan pakaian tidak bersih.



"Dia (pemandu) kata jika benar ada pepijat, mengapa saya seorang sahaja yang mengadu sedangkan penumpang lain hanya berdiam diri," katanya.

Sebaik tiba di kawasan rehat, Natalie bertanyakan kepada penumpang lain samaada mereka mengalami situasi sama dan ternyata dakwaan tersebut benar apabila bas berkenaan dipenuhi serangga tersebut.

"Kami meminta bas lain, tetapi kerana jadual perayaan yang padat, tiada bas tersedia. Setibanya kami di kastam sudah larut malam.

"Selepas menanti kira-kira sejam untuk mendapatkan bas lain, pemandu bas menasihati kami untuk bertahan untuk sedikit masa lagi. Kami tiada pilihan selain menaiki bas dipenuhi pepijat.

"Tiada siapa antara kami duduk," kata Natalie yang turut mendakwa digigit lebih 30 kali sepanjang perjalanan berkenaan.



Kisah berkenaan turut dilaporkan China Press yang mendakwa terdapat penumpang yang berdiri di dalam bas selama tiga jam untuk mengelakkan daripada digigit serangga berkenaan.

Natalie dalam pada itu menuntut bayaran semula tiket perjalanan pergi dan pulang bernilai $70 (RM 216) disamping $64 (RM197) bagi kos rawatan digigit serangga tersebut.

________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:

Post a Comment

Previous Post Next Post