Peminat PANAS HATI Shidi Data TERSINGKIR...

Peminat PANAS HATI Shidi Data TERSINGKIR...

Barisan juri tetap, Datuk Ramli MS dan Datuk Khadijah Ibrahim bersama juri jemputan, Datuk Zainal Abidin.

PANAS!! Penyingkiran MENGEJUTKAN Shida Data..!! Ramli MS HAIRAN, Beri KOMEN PANAS Pada Dua Juri Lain!!! Ini Kata Ramli..
PANAS!! Penyingkiran MENGEJUTKAN Shida Data..!! Ramli MS HAIRAN, Beri KOMEN PANAS Pada Dua Juri Lain!!! Ini Kata Ramli..

Ketika ditemui di sidang media selepas selesai konsert minggu kelima Gegar Vaganza 2016 (GV), Datuk Ramli MS turut meluahkan rasa tidak adil dengan keputusan yang berlaku.



ARTIKEL MENARIK:
1. Peminat PANAS HATI Shidi Data TERSINGKIR...

2. VIDEO: TERJAWAB! Rupanya Ini Punca Sebenar Ameng Terselamat Walaupun Dia 'TERUK' Malam Tadi

3. ISU ELLY MAZLEIN.. Akhirnya RAMLI MS BUKA MULUT!! INI KOMEN PANAS RAMLI..

4. PERGHHHH TERLAJAK MEWAH!! Jom tengok foto-foto HD eksklusif "Kahwin Sakan" di Sekitar Majlis Perkahwinan Amyra Rosli & Amar Baharin!! Foto no#4, 5, 9 tu paling "rare" & mengejutkan sekali!!!

5. SAYU Vokalis Lefthanded baru sahaja meninggal dunia secara mengejut sebentar tadi.. Ini Puncanya (3 GAMBAR)

“Walaupun saya ketua juri, tidak ada apa-apa yang dapat saya lakukan jika juri-juri lain memberikan markah yang berbeza.”

“It was two againts one,” jelas Datuk Ramli MS lagi ketika ditanya kenapa keputusan memihak kepada Ameng Spring untuk terus berada di pentas GV berbanding Shidi Data.

Ketika konsert GV minggu kelima berlangsung, kesemua peserta memberikan persembahan yang hebat termasuk Shidi dan Ameng. Berbezanya, Ameng terlupa lirik untuk kali yang kedua pada musim ini.



49OYd5zLeiS3WbAYireIyIuOMFrAuXtkMiew7eMz

Walaupun mungkin kurang dikenali berbanding peserta lain, Shidi Data sentiasa memberikan persembahan yang bagus.

“Shidi menunjukkan peningkatan yang sangat bagus saban minggu dan saya gembira untuk dia,” jelas Datuk Ramli MS.

“Malah, ketika saya memberi komen kepada Ameng, dia sendiri tahu dia membuat kesalahan yang besar. Saya lihat Ameng sendiri terkejut apabila dia mendapat lagu untuk konsert minggu seterusnya.”

“Ya, ini adalah pertandingan, dan lupa lirik antara kesalahan yang besar dalam pertandingan, apatah lagi minggu ini semua peserta menunjukkan prestasi yang tinggi.”



PuKdd9qJcOAbiWA94WXwkrvSE6tvY6L4Wnme0qCV

MasyaAllah! Kali kedua Ameng lupa lirik dalam pertandingan GV musim ini.

“Ada perbezaan 15% markah Ameng dengan peserta berkedudukan kedua terbawah yang saya berikan. Tapi dua juri lagi berbeza pendapat dengan saya. Apa yang saya boleh buat?” tanya Datuk Ramli MS.

Bila ditanya adakah Datuk Khadijah Ibrahim dan juri jemputan, Datuk Zainal Abidin, memberikan markah tinggi kepada Ameng berdasarkan populariti Ameng yang lebih popular daripada Shidi, Datuk Ramli MS tidak mahu mengulas tentang hal itu.



VP3vH80s9EznqhxCzPkNCKRVwTgdMiXyuMB1O7DZ

Shidi Data tersingkir di konsert yang kelima walaupun memberikan persembahan yang hebat.

“Itu kena tanya mereka. Saya memberi permakahan berdasarkan kepada apa yang saya lihat dan saya dengar, bukan berdasarkan siapa lebih popular.”

Ketika berakhir konsert, Shidi berada dikedudukan paling bawah dengan markah 67.8% manakala Ameng pula memperolehi 68.3%.

________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:

Post a Comment

Previous Post Next Post