"Isteri Aku Merah Padam Bila Aku Ambil Cuti Untuk Teman Dia Ke Pejabat, Bila Dia On Komputer Pejabat Dia Aku Ternampak Satu Folder Yg Penuh Dengan . . .",

"Isteri Aku Merah Padam Bila Aku Ambil Cuti Untuk Teman Dia Ke Pejabat, Bila Dia On Komputer Pejabat Dia Aku Ternampak Satu Folder Yg Penuh Dengan . . .",

Pada hari ketiga,ketika saya sedang menemani isteri di pejabat dia,saya tergerak hati untuk meminjam dan menggunakan computer dalam pejabat isteri.

"Isteri Aku Merah Padam Bila Aku Ambil Cuti Untuk Teman Dia Ke Pejabat, Bila Dia On Komputer Pejabat Dia Aku Ternampak Satu Folder Yg Penuh Dengan . . .",
GAMBAR SEKADAR HIASAN

Saya ternampak satu folder ‘Loving U’. Dengan perasaan ingin tahu dan teruja sebab menyangka dalam folder itu gambar saya dan isteri, saya buka.


ARTIKEL MENARIK:
1. VIDEO::"LELAKI NEGRO KAYA DAN MAIN PUN CANTIK, LELAKI MELAYU LEMBIK DAN BOLEH PEGI MAMPUS ! " Pengakuan Gadis Kampung memang buat Lelaki Melayu Marah. Muka tu dah canton dah. tapi...astaghfirullah

2. Polis TERKEJUT Isteri Meraung Keluar Tandas..Suasana Kecoh Bila Suami Sebenarnya…

3. PELIK Kerani Pejabat Suka Panggil ‘Sayang’. Dengan Berkat Solat Hajat Isteri Akhirnya Segalanya TERBONGKAR !!!

4. Seorang Lelaki Melayu Bagi Keluarga Cina Masuk Dalam Lif.. Apa Yang Berlaku Bakal Buat Ramai TERPANA !!!

5. KAUM HAWA SILA BACA DAN AMBIL PENGAJARAN !! Kisah benar isteri beri suami minum Air Man1 dan D4rah Ha1d, isteri akhirnya bertukar menjadi...


1
2
3
4
5
6
Sumber : KisahRumahTangga

________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:

Post a Comment

Previous Post Next Post