Ini Betina Ke Perempuan ? - Elly Mazlein

Ini Betina Ke Perempuan ? - Elly Mazlein

Entah apa motif wanita ini dok mengumpat si Elly Mazlien. Nah ini penjelasan Elly Mazlien yang up gambar betina ini ...

Kononnya wanita ini ada pertalian darah dengan bekas suami Elly Mazlien.. Haishh. Muka je cantik, tapi hati busuk
Menerusi Instagram Elly Mazlien

Kononnya wanita ini ada pertalian darah dengan bekas suami Elly Mazlien.. Haishh. Muka je cantik, tapi hati busuk


ARTIKEL MENARIK:
1. "Setiap Malam, MAKHLUK HALUS itu datang dan gigit........" Elly Mazlein DEDAH BUKTI Syaitan Iblis yang Mengganggunya setiap Malam. Patutlah . dah Sebulan Demam Tak lega.

2. PANAS!! Jarang-jarang melahirkan rasa terkilan… Akhirnya sekali lagi Nabil buka suara… Mengejutkan.. Mana taknya, dia melahirkan rasa terkilan kerana gaya pengacaraannya baru-baru ini bukan saja dikecam peminat malah turut dihentam oleh…………

3. TERBARU: Gadis Ini Marahi Saya Setelah Ditegur..Saya TERKENCING Dalam Seluar.. – Ras Adiba .. .. .Inilah Wajah Perempuan yang HINA Ras Adiba sehingga ras adiba terkencing dlm seluar. Astaghfiurllah

4. "Walaupun Saya Hamil 5 Bulan Tapi Dia Tetap Buat Benda Tu Pada Saya, Adil Ke Suami Macam Ni?", Panas! Adira Dedahkan Perangai Sebenar Dato Red Buat Orang Ramai Terkejut Besar!

5. "Patutlah Selama Ni Aku Tengok Kaza Sentiasa Bersama Aidil Aziz MAsuk Keluar Mahkamah.. Rupanya Dia...",


14693930_1481275815221834_66541255080804
Menerusi Instagram Elly Mazlien


Apa lagi yg kamu x puas hati wahai @piqamansorr .. kamu masih lg x rase puas apa yg da jd pd saya? Kamu x puas lg melihat saya menanggung derita sakit? Kamu x puas hati yg sefhia xde bapak ???? Kamu x puas hati lg yg saya ibu tunggal ? Kamu x puas hati lg yg saya ni janda?Kamu x puas hati lg yg saya ni anak yatim x punya mama di sisi waktu saya mengharungi waktu sukar? Kamu x puas hati lg apa yg saya telan segala apa yg saudara kamu Azmi Hatta buat aniaya dekat saya? Kamu tak puas hati lg Azmi hatta Cuba memalukan saya dengan membuat Akuan bersumpah? Kamu masih lg x puas hati penderitaan saya lalui sehingga ke hari ni ? Kamu x puas hati yg saya kini bermatian mencari duit utk Anak saya Sefhia yg masih kecil yg x berdosa tu yg terpaksa terima segala perbuatan yg tidak berhati perut????? Kamu x puas hati ada org yg menyayangi saya ???kamu masih x puas hati saya menumpang Kasih dari mereka-mereka yg menyayangi & menyokong saya selepas tahu Akan penderitaan saya??? Kenapa wahai @piqamansorr ???Apa lagi ???? Apa lagi wahai manusia??? Kamu masih muda wahai adik .. kamu baru 22 tahun, wahai manusia ..jauh lg perjalanan mu, wahai manusia .. bertabahlah ,wahai manusia ..klu kamu rasa kamu tersakit bila saudara mu Azmi hatta diperkatakan org,habis tu saya x punya keluarga???? Keluarga saya seorg pun tidak memaki hamun seperti mana yg kamu lakukan, wahai manusia.. Tidak Mengapa wahai manusia .. saya memaafkan kamu ,wahai manusia.. 
14701241_1490151651002158_53289905466418
14676608_101630856986088_510271669723253
14717429_1478227802193586_82391818314595
14709422_1337608116263239_56748972354526



________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:

Post a Comment

Previous Post Next Post