8 Gambar: Dua Pelajar Sekolah Menengah Antara Tiga Maut Terlibat Kemalangan Ngeri

8 Gambar: Dua Pelajar Sekolah Menengah Antara Tiga Maut Terlibat Kemalangan Ngeri

Dua pelajar sekolah menengah antara tiga yang maut selepas kereta dinaiki terbabit kemalangan membabitkan empat kenderaan di Jalan Padang Sebang, di sini, petang semalam.

8 Gambar: Dua Pelajar Sekolah Menengah Antara Tiga Maut Terlibat Kemalangan Ngeri
8 Gambar: Dua Pelajar Sekolah Menengah Antara Tiga Maut Terlibat Kemalangan Ngeri

Dalam kejadian 6.30 petang itu, Nur Syarifah Azura Ramzi, 16; Muhammad Haziq Norhesyam, 15; dan Herman Md Johan, 23, maut selepas kereta Proton Saga dinaiki bersama Muhammad Daniel Jamaluddin, 15, dari arah Tampin, Negeri Sembilan ke Alor Gajah, bertembung dengan Perodua Axia dari arah bertentangan.


ARTIKEL MENARIK:
1. 'Syurga tempat mu adik ku ..' luahan sayu abang ... Noridah maut tersepit mesin tepung (5Gambar)

2. Sayu : Ya Allah idah dijemput ilahi dengan tragis .. maut dalam mesin bancuhan tepung (5Gambar)

3. Ini kisah sebenar berlaku pada anak saya .. yang VIRAL itu tidak benar -Ibu (3Gambar)

4. NGERI!!! KEJAMNYA...MAYAT REMAJA DIPOTONG 10 BAHAGIAN DAN DISOROK DALAM SALURAN LONGKANG... Polis Sifatkan Seperti Pembunuhan Mona Fendy

5. UPDATE - Kanak-Kanak Hilang Dah Ditemui!! Begini Rupa Keadaannya Dan Kisah Penemuan Beliau Yang Mengejutkan!!!

Difahamkan Nur Syarifah Azura dan Herman meninggal dunia di tempat kejadian, dihantar ke Jabatan Forensik Hospital Alor Gajah, manakala Muhammad Haziq meninggal dunia di Hospital Tampin.

Ketua Jabatan Siasatan Penguatkuasaan Trafik negeri Pemangku Superintendan Mohd Sham Abdullah berkata, seorang lagi penumpang tempat duduk belakang Proton Saga iaitu Muhammad Daniel masih dirawat di Hospital Tampin.



Katanya, pemandu kereta Perodua Axia Tan Chee Song, 29; Zainaf Hussin, 35, (Proton Exora); cedera dan dirawat di Hospital Tampin manakala pemandu Proton Wira Norsuhaila Sulaiman, 26, tidak cedera.

“Difahamkan kereta Proton Saga dari arah Tampin hilang kawalan lalu terbabas masuk ke laluan bertentangan kerana keadaan jalan licin akibat hujan lebat, bertembung dengan kereta Perodua Axia dipandu Chee Song.

“Akibat pertembungan itu, Proton Exora dan Wira di belakang kereta Perodua Axia tidak sempat mengelak lalu terbabit sama dalam kemalangan,” katanya ketika dihubungi.

Beliau berkata, kemalangan itu disiasat mengikut Seksyen 41(1) Akta Pengangkutan Jalan 1987.









________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:

Post a Comment

Previous Post Next Post