3 Foto Dan Video Ogy Ahmad Daud Menyanyi Masa Muda, Lebih Drama Dari Elly - Ujar Peminat

3 Foto Dan Video Ogy Ahmad Daud Menyanyi Masa Muda, Lebih Drama Dari Elly - Ujar Peminat

Inilah akibatnya si Ogy ini ego tinggi melangit sampai peminat cari ke lubang cacing video persembahan beliau ketika muda..
Ogy vs Elly Mazlein

3 Foto Dan Video Ogy Ahmad Daud Menyanyi Masa Muda, Lebih Drama Dari Elly - Ujar Peminat
3 Foto Dan Video Ogy Ahmad Daud Menyanyi Masa Muda, Lebih Drama Dari Elly - Ujar Peminat

“Dia pernah berlakon dalam drama arahan saya dan saya kenal siapa dia. Apa yang dilakukannya di atas pentas GV3 adalah ‘dramanya’ semata-mata,” katanya.


ARTIKEL MENARIK:
1. Pengakuan Awal Ashaari MENGEJUTKAN, Anaknya Lara Alana Alami Masalah...?? Masya Allah!! Kesiannya

2. PANAS!! AYAI ILUSI Dedah PENIPUAN SYAMEL AF, Rasa KESAL Dengan Penyanyi Itu, Lagu 'Hidup Dalam Mati' DICIPLAK

3. TERKINI...PANAS AMIK KAU SELEPAS BERDIAM DIRI..FUH !! INI RESPON BALAS Ogy Ahmad Daud JAWAB ISU 'Dia Memang Kurang Ajar, Sampai Senda Mak Bapa Saya' JANGAN SENTAP SIAPAPUN BACA PASTI SOKONG

4. TERKINI ! SAH ! Ramli MS Berdepan Hukuman Penjara

5. Kisah Hidup Sri Vida Yang Ramai Tidak Tahu Betapa Susahnya Dan Wajahnya Sebelum Menjadi Jutawan

“Mereka (netizens) hina dan melemparkan komen-komen negatif terhadap saya. Sepanjang empat dekad berada dalam industri hiburan, saya sudah berdepan pelbagai ancaman.

“Bagi saya, apa yang berlaku ini ibarat hembusan angin yang tidak memberi apa-apa kesan kepada diri saya.

“Saya memang tidak suka layan komen-komen pengikut yang mindanya tidak merdeka. Saya hanya akan bercakap dengan individu yang mempunyai akal fikiran,”


fauziah-ogy-1024x670.jpe



________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:

Post a Comment

Previous Post Next Post