Siapa Garis Tangan dia bentuk M....Ketahui makna disebalik garis tersebut. yang N dan K anda tak terlibat ye...

loading...

#Setiap orang mempunya garis tapak tangan yang berbeda,garis tangan ini dipercayai menggambarkan keperibadian dan juga nasib tentang kehidupan seseorang.

Siapa Garis Tangan dia bentuk M....Ketahui makna disebalik garis tersebut. yang N dan K anda tak terlibat ye....
Siapa Garis Tangan dia bentuk M....Ketahui makna disebalik garis tersebut. yang N dan K anda tak terlibat ye....
Mulai dari segi keuangan, kesehatan,watak,jodoh dan lainnya,maka tidaklah heran kenapa keseluruhan peramal menggunakan tapak #tangan untuk meramal seseorang.


ARTIKEL MENARIK: PERGHHH Biar Betul Daun Nie...Dalam Masa 15 Minit Sahaja.. KOLESTROL Anda TURUN MENDADAK 100% DIABIETES SEMBUH,,JANTUNG SEMPUT HABIS DI TOJUH KELUAR..Mohon Sebar 1 X Jika Anda Sayangi Rakan Kalian

#Bentuk garis tangan setiap orang tentu berbeda ada yang berbentuk N,K Dan M.Dalam banyak bentuk garis tangan ,garis tangan berbentuk M dianggap sebagai seorang yang istimewa dan berbakat.

Wanita yang memiliki garis tangan berbentuk huruf M memiliki intuisi lebih kuat dari lelaki,dan jika kedua pasangan memiliki garis #yang sama,maka tetap saja wanita yang lebih memiliki keistimewaan lebih.

Wanita ini biasanya tidak suka menipu anda atau membuat lawak namun ia akan mengetahui apabila anda cuba untuk membohonginya.

#Lelaki dengan garis tangan ini memiliki azam yang kuat untuk membuat perubahan hidup,dan pandai merebut peluang dalam kehidupan.

Dalam seni meramal tapak tangan, Garis tangan bentuk M ini disebut sebagai sosok yang langka,karena kebanyakan manusia di muka bumi ini memiliki garis tangan N dan K dan garis lainnya.

#Satu kepercayaan masyarakat menyebut,semua nabi memiliki garis tapak tangan dengan bentuk huruf M.
Nota; ini hanyalah satu ramalan seni yang sudah wujud sejak ribuan tahun lalu dan tidak sepenuhnya di percayai

________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:



BACA ARTIKEL PENUH DI SINI DAN DI SINI
loading...

Post a Comment

0 Comments