Proton panggil balik 20,300 Inspira untuk penambahbaikan
Proton panggil balik 20,300 Inspira untuk penambahbaikan |
ARTIKEL MENARIK: Tolonglah Saudara-Saudaraku,,,Jangan Pernah Menggunakan Telefon Bimbit Semasa Dicas"!! {{ Mengerikan }}.Inilah Akibatnya...Tolong Sebar Luaskan..!!!
Dalam satu kenyataan hari ini, pengeluar kereta itu juga menasihatkan 90,000 pemilik Exora CPS 1.6 yang dikeluarkan di antara 2009 dan 2015, untuk membuat pemeriksaan pada laluan saluran bahan api di bahagian enjin kenderaan mereka.
Proton berkata, ia seiring dengan langkah Mitsubishi Motors Jepun yang telah memanggil balik model Mitsubishi terpilih di seluruh dunia berikutan kerosakan pada suis indikator.
“Unit Proton Inspira yang dipanggil balik terbabit dikeluarkan mulai 2010 hingga 2014, yang dipasangkan suis indikator yang dibekalkan Mitsubishi,” katanya.
Semua kos pekerja dan bahagian yang berkaitan dengan isu itu akan ditanggung pihak Proton, katanya.
Pemilik kereta yang terjejas yang ingin membuat sebarang pertanyaan dan bantuan boleh menghubungi Pusat Khidmat Pelanggan Proton di talian 1-800-888-398 atau e-melcustomercare@proton.com atau melayari http://www.proton.com dan laman mikrohttp://www.carinquiry.proton.com. – Bernama
Post a Comment