Penemuan Mayat Bayi Ungkap Zina Anak Dan Ibu Kandung

Penemuan Mayat Bayi Ungkap Zina Anak Dan Ibu Kandung

Penemuan Mayat Bayi Ungkap Zina Anak Dan Ibu Kandung

Penemuan Mayat Bayi Ungkap Zina Anak Dan Ibu Kandung

Penemuan Mayat Bayi Ungkap Zina Anak Dan Ibu Kandung

Bermula dari penemuan bayi yang diduga dari hasil hubungan gelap di buang di tepi pantai ditemukan warga pada 17.05.2016 lalu.


ARTIKEL MENARIK: "Ibu Hanya Mampu Besar Awak Berdua Di Dalam Bangsal Ini Sahaja" Itulah Rintihan Seorang Wanita Yg Di Tinggalkan Suami. Kisah Mereka Terpinggir Tapi Aku Menulis agar Semua Org Membuka Mata. Silalah Membantu Mereka-mereka Ini. JOM SHARE JIKA ANDA SAYANG MEREKA

Menurut pengakuan warga (nelayan) ketika itu dia melihat beg berwarna hitam tersangkut di akar pokok bakau.kemudian ia membukanya dan mendapati mayat bayi yang masih bertali pusat dibalut dengan pelastik berwarna hitam.serta sekeping gambar foto copy kemudian ia melaporkannya pada polisi.

Perkara ini di siasat oleh SPR Kepolisian lombok dan menangkap seorang lelaki (NR) yang berusia sekitar 21 tahun pada 23.05.2016.dimana lelaki tersebut adalah orang dalam gambar yang ditemukan terselip di dalam poket beg.

Pelaku Yang mengaku aksi bejatnya itu dilakukan bersama ibu kandungya sendiri semenjak tahun lepas,hubungan intim itu di lakukan semenjak ibunya balik dari malaysia setelah 17 tahun tidak balik menjenguknya.

Difahamkan dari Lotim.com.pelaku ditinggalkan ibunya di lombok ketika masih berumur 3 tahun selama itu ia di jaga oleh neneknya karena bapa kandung sudah meninggal dunia,ibunya menetap di malaysia selama 17 tahun dan tidak pernah balik.

Lelaki 21 tahun itu juga mengatakan perlakuan yang di buatnya itu langsung tidak ada unsur paksaan,”ketika itu saya mabuk,saya datangi mama saya untuk bersetubuh”katanya ringkas.

Setelah beberapa kali membuat hubungan itim dengan ibunya, hasilnya ibunya mengandung dan setelah melahirkan,bayi hubungan ibu dan anak itu terpaksa dibuang karena takut perbuatan mereka di ketahui oleh warga.

Pelaku juga mengaku,bahwa bayi itu di buang atas persetujuan keduanya,mama saya juga ikut saat bayi dibuang,katanya

Menurut pengakuan Adik kandung ibu NR, kakak perempuannya itu sekarang adalah isteri seorang bernama lelaki Syam yang kini tinggal di malaysia.

Saya yang menikahkan kakak dan syam dua tahun lalu di malaysia,karena kebetulan saya berada di situ.setelah lima bulan menikah,kakak saya di suruh suaminya untuk pulang dan saya ikut sekali.

Begitu sampai di kampung kakak saya terkejut melihat anaknya yang sudah dewasa,Nr ketika itu baru berusia 3 tahun dan bertemu ibunya setelah dia berusia 20 tahun,katanya.

Sementara itu ibu NR kini di rawat di hospital ,katanya selepas ibu Nr sembuh dari luka bersalin,kes akan mula di bicarakan di mahkamah dalam masa terdekat.

________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:




BACA ARTIKEL PENUH DI SINI DAN DI SINI

Post a Comment

Previous Post Next Post