PANAS! JANNA NICK Tampil Dedah Perkara Sebenar Isu PERGADUHAN antara Dia Dan RUHAINIES

PANAS! JANNA NICK Tampil Dedah Perkara Sebenar Isu PERGADUHAN antara Dia Dan RUHAINIES

PANAS! JANNA NICK Tampil Dedah Perkara Sebenar Isu PERGADUHAN antara Dia Dan RUHAINIES

PANAS! JANNA NICK Tampil Dedah Perkara Sebenar Isu PERGADUHAN antara Dia Dan RUHAINIES

PANAS! JANNA NICK Tampil Dedah Perkara Sebenar Isu PERGADUHAN antara Dia Dan RUHAINIES

PANAS! JANNA NICK Tampil Dedah Perkara Sebenar Isu PERGADUHAN antara Dia Dan RUHAINIES


Pergaduhan antara dua artis baru antara Janna Nick dan juga Ruhainies nampaknya terus 'panas' dan belum berakhir.

Setelah beberapa kenyataan dari Ruhainies, kini tiba giliran Janna Nick untuk tampil menjawab dakwaan Ruhainies berhubung isu rakaman video yang dimuat naik dan keterangan gambar yang dikatakan mencemuh dirinya itu.

Janna Nick mempertahankan tindakannya memuat naik rakaman video berkenaan untuk mendedahkan perkara sebenar. Video itu kini telah dipadam kerana tidak mahu perkara itu berlanjutan.

Ini komen Janna Nick:

"Saya muat naik video itu sebab hendak menjelaskan keadaan sebenar. Ini kerana terlalu banyak kenyataan yang dikeluarkan Ruhainies adalah tidak betul. 

"Dia nampaknya tak henti-henti meneruskan agendanya itu. Sebenarnya, sebelum isu ini jadi besar, saya cuba untuk menghubunginya dan ajak berjumpa. Tapi dia seakan memilih untuk tidak memaafkan dan nak memanjangkan pergaduhan,"

"Saya diam sebelum ini sebab ingat cuma satu kenyataan saja yang dikeluarkan Ruhainies. Tapi lama-kelamaan kenyataan yang dikeluarkan dia semakin mengarut. 

"Sebelum saya muat naik video itupun saya ada menghantar WhatsApp kepadanya. Tapi dia masih menidakkan penjelasan Michael dan Natasha yang turut berlakon dalam filem itu. 

"Dia masih tak mahu berbaik. Saya terpaksa muat naik video itu untuk penjelasan umum dengan harapan benda itu takkan berpanjangan,"

"Saya malas hendak panjangkan hal ini dan bergaduh. Jadi, saya memilih untuk memadamkan video berkenaan dan anggap sampai setakat itu saja pergaduhan kami," 

"Dalam media, nampak macam dia sudah memaafkan saya. Tapi menerusi medium WhatsApp, sebenarnya tidak. Sampai masa saya sudah penat menjawab kenyataan yang dikeluarkannya. 

"Saya pilih untuk berdamai dan harap dia juga begitu," 


Pergaduhan mereka bermula apabila Janna dikatakan menghasut pengarah Michael Ang untuk menyingkirkan Ruhainies sebagai antara teraju filem pertama arahannya, Kimchi Untuk Awak. 



Akui Janna, dia sudah malas hendak 'melayan' karenah Ruhainies lagi. 



BACA ARTIKEL PENUH DI SINI DAN DI SINI

Post a Comment

Previous Post Next Post