Tudung "JERUNG" Fesyen Muslimah Terbaru

Tudung "JERUNG" Fesyen Muslimah Terbaru

Alahaiii! Ini lah dinamakan mangsa berfesyen! Fesyen apa jadahnya minah ini pakai pun tak tahu lah?? Miss tengok dah serupa macam Ultraman, jerung, jagung, bawang dan macam mayat dikafankan pun ada..

Tudung "JERUNG" Fesyen Muslimah Terbaru
Tudung "JERUNG" Fesyen Muslimah Terbaru
Pendapat korang pulak macam mana?? Ini ke gaya bertudung yang terbaru?? Hahahha.. Lawak betul Miss tengok...


Dunia berfesyen sekarang ini dah terlalu merepek, Miss tak menafikan fesyen bertudung sekarang ini memang popular, dan menjadi ikutan tak kira muda ataupun tua.. Semuanya nak cantik dan manis bila bertudung, tapi kalau dah terlalu over macam ni.., rasanya macam memperbodohkan diri jer.. Dah merepek sangat gaya tudung yang digayakan itu!

Sekali gus, nampak sangat orang sekarang kalau pakai tudung disebabkan fesyen semata-mata.. Dah tak pentingkan kewajipan untuk menutup aurat.. Miss pun heran lah dengan minah itu, macam mana dia boleh terfikir nak pakai tudung macam itu?? Dia tak rasa ke fesyen dia ni merepek dan nampak hodoh lagi bodoh bila pakai macam itu??

Maybe bagi dia cantik kot pakai macam itu noh, dan mungkin juga minah ni dah bosan dengan gaya bertudung yang sedia ada.. Itu lah susahnya kalau orang terlampau confident dengan apa yang dia pakai, yang nampak buruk pun dikatakan cantik.. Betul tak?? Korang nak berfesyen itu biar lah simple je, jangan mencacatkan rupa korang yang cantik itu dengan fesyen yang merepek! - Utaranews






BACA ARTIKEL PENUH DI SINI DAN DI SINI

Post a Comment

Previous Post Next Post