"Adakah Negara Saya Diterajui Oleh Orang Gila" - Luahan Kencang Lelaki Ini Untuk PM

"Adakah Negara Saya Diterajui Oleh Orang Gila" - Luahan Kencang Lelaki Ini Untuk PM

Memang tidak dapat dinafikan lagi zaman sekarang kos sara hidup sangat tinggi sehingga ia berada di tahap luar kemampuan kita. Seringkali kita mendengar keluhan rakyatyang terpaksamenanggung bebanan yang amat berat.

"Adakah Negara Saya Diterajui Oleh Orang Gila" -  Luahan Kencang Lelaki Ini Untuk PM
"Adakah Negara Saya Diterajui Oleh Orang Gila" -  Luahan Kencang Lelaki Ini Untuk PM
Antaranya lelaki ini, sebagai seorang rakyat dia juga turut terbeban dengan kos sara hidup yang menaik secara mendadak sehinggakan dia tidak dapat lagi menerima semua perkara yang berlaku pada masa ini.


Jadi dia lantang menyuarakan rasa tidak puas hatinya khas kepada Perdana Menteri serta penyokongnya, kata-kata pedih itu ditulismelalui status Facebook.

Kepada Dato Seri..Adakah Negara Saya Diterajui Oleh Orang Gila?



Saya Mula Menyokong Dato Seri Sebab Pak Lah Yang Kaki Tido.



Kadang2 Saya Pelik Kerana Saya Tak Boleh Fikir Sebodoh Yang Ada Dalam Kepala Otak Dato Seri.



Ini Hanya Luahan Hati Selepas Melihat Fun Fair Dunia Yang Dihidangkan Oleh Badut2 Yang Dipilih Secara Salah



Sumber : FacebookAmirul Asrafovic

Sumber: Ohbulan


BACA ARTIKEL PENUH DI SINI DAN DI SINI

Post a Comment

Previous Post Next Post