Gadis Malang, Dapat Tahu Teman Lelaki Seorang Wanita Selepas 2 Kali Melakukan Hubungan Seksual

Gadis Malang, Dapat Tahu Teman Lelaki Seorang Wanita Selepas 2 Kali Melakukan Hubungan Seksual

Malang bagi seorang wanita yang mengidamkan seorang lelaki sebagai kekasihnya, sebaliknya mengetahui bahawa teman lelakinya itu sebenarnya adalah wanita.

Gadis Malang, Dapat Tahu Teman Lelaki Seorang Wanita Selepas 2 Kali Melakukan Hubungan Seksual
Gadis Malang, Dapat Tahu Teman Lelaki Seorang Wanita Selepas 2 Kali Melakukan Hubungan Seksual
Detik hitam itu berlaku kepada seorang wanita di sini setelah mendapati kekasihnya yang menggunakan nama Kye adalah seorang wanita yang bernama Gayle Newland, 25.

Lebih mengejutkan, pembongkaran identiti sebenar 'teman lelakinya' itu terbongkar selepas mangsa mula merasa curiga ketika melakukan hubungan seks bersama kekasihnya itu.

Memetik laporan Telegraph, mangsa mendakwa suspek menggunakan alat sulit palsu ketika melakukan seks bersamanya, selain meminta wanita tersebut menggunakan penutup mata untuk mengelak melihat wajahnya.

Menurut suspek, Gayle dikatakan malu untuk menunjuk muka dan badannnya kerana terdapat kesan parut selepas terlibat dalam kemalangan jalan raya.

Suspek memberitahu mahkamah bahawa perkenalan antaranya dengan Gayle bermula di laman sosial Facebook apabila mereka saling berbalas mesej cinta, sebelum memutuskan untuk bertemu di sebuah hotel di Manchester, baru-baru ini.

Ketika perkenalan di Facebook pada tahun 2011 itu, Gayle memaklumkan kepada mangsa bahawa dia merupakan seorang 'lelaki' berdarah campuran Filipina dan Latin.

Dalam pertemuan pertama itu, pasangan tersebut melakukan seks dan Gayle mendakwa suaranya tidak seperti lelaki disebabkan keturunannya yang separuh Filipina.

Bagaimanapun, helah 'teman lelakinya' itu akhirnya dapat di hidu mangsa selepas pertemuan kedua di mana suspek nekad membuka penutup matanya ketika menjalinkan hubungan intim dan mendapati di sebelahnya adalah seorang wanita.

“Apabila saya sedang melakukan hubungan seks denganya (Gayle), saya terpegang bahagian belakang kepalanya dan tangan saya tersangkut pada sesuatu.

"Saya duduk di atas katil dan dia berdiri. Apa yang bermain dalam fikiran saya adalah tarik penutup mata, tarik!.

“Saya menarik penutup mata itu dan melihat Gayle berdiri di depan saya. Saya sangat tidak percaya.

"Gayle kemudian memegang tangan saya dan mengangkat muka saya ke atas lalu berkata ia bukan seperti yang awak bayangkan," kata mangsa kepada mahkamah.

Ketika perbicaraan mahkamah di Crown Chester, Gayle menafikan melakukan lima serangan seksual terhadap mangsa antara Februari dan Jun 2013.

Post a Comment

Previous Post Next Post