Gempar! Anak Kepada Pengasas Syarikat Naza Pukul Dan Melakukan Perbuatan Di Luar Tabii Terhadap Ex Wife Semasa Mangsa Tidak Sedarkan Diri..

Gempar! Anak Kepada Pengasas Syarikat Naza Pukul Dan Melakukan Perbuatan Di Luar Tabii Terhadap Ex Wife Semasa Mangsa Tidak Sedarkan Diri..

Sungguh mengejutkan dan jika ianya betul, memang satu berita yang semestinya menggemparkan negara kita.Sebab ianya melibatkan golongan ternama dan bangsawan, artikel ini telah dipetik dari posting di FB Auni Ameera , ini apa yang ditulis oleh beliau..

Gempar! Anak Kepada Pengasas Syarikat Naza Pukul Dan Melakukan Perbuatan Di Luar Tabii Terhadap Ex Wife Semasa Mangsa Tidak Sedarkan Diri..
Gempar! Anak Kepada Pengasas Syarikat Naza Pukul Dan Melakukan Perbuatan Di Luar Tabii Terhadap Ex Wife Semasa Mangsa Tidak Sedarkan Diri..
Anak kepada pengasas syarikat NAZA Pukul dan melakukan sex di luar tabii terhadap ex wife semasa mangsa tidak sedarkan diri..

Mengikut document PUBLIC yang kita boleh dapati dari MLJ, Malayan Law Journal, Lexis-Nexis. Di persilakan baca Bahagian 7:

ARTIKEL MENARIK: Gambar Tular 'Rampasan' Beg Birkin, Jam Rolex Bukan Dari Rumah Najib



1.jpg

2.jpg

(iv)- “Berhubung 1 unit USB berwarna putih berkenaan, Defendan Pertama juga telah membuka dan melihat kandungannya dan mendapati ianya mengandungi paparan audio visual aktiviti seks Plaintif dengan wanita lain dan aktiviti seks Plaintif dengan Defendan Pertama yang rakamannya adalah di luar pengetahuan Defendan Pertama”.

(v)- “Kandungan USB ini juga ada memaparkan perbuatan seksual di luar tabie oleh Plaintif terhadap Defendan Pertama dalam keadaan Defendan Pertama tidak sedarkan diri. Unit USB ini telah diambil oleh Defendan Pertama dan dibuat salinan ke dalam komputer riba peribadi Defendan Pertama” .

(xi)- “Selanjutnya, pada 26.5.2017, Hakim Mahkamah Tinggi sebelum ini, telah memanggil semua pihak iaitu Plaintif, peguam Plaintif, Defendan Pertama dan peguam Defendan Pertama. Dalam perjumpaan ini, Plaintif mengesahkan kandungan video perbuatan seksual Plaintif iaitu dari kandungan USB Photofast – ‘1 Flash Drive’ yang diambil dari bag galas Plaintif dan dibuat salinan dengan memuatnaik difail online dikenali sebagai ‘Google Claud Drive.”

(vii)- “Seterusnya, pada 22.11.2015, berlaku pergaduhan antara Plaintif dan Defendan Pertama di hadapan anak-anak, pembantu rumah dan pengawal keselamatan mereka. Dalam pergaduhan ini, Plaintif telah memukul dan menumbuk Defendan Pertama dan satu laporan polis, Sri Hartamas/100 1419/2015 telah dibuat oleh Defendan Pertama berhubung perkara ini”.
_
Kecederaan dalam gambar tak tau sama ada related dalam document ni atau tidak… Mangsa sekarang ada expose cerita ni dalam IG sendiri, Semoga Allah bagi kemenangan pada mangsa dan suara mangsa didengar.. Please do not left the victim voiceless and forgotten..

Ini adalah domestic violence.

Pemangsa kemain update IG macam innocent pijak semut tak mati, tapi bila masuk court, semua perkata jijik terbongkar..

IG mangsa: (Please show her support) https://www.instagram.com/emiliahanafi/

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg


Ini posting dari instagram Emilia Hanafi..

14.jpg

Ramai yg bertanya- apa tindakan yg saya ambil selepas insiden yg berlaku ke atas saya. Saya ingin terangkan sedikit bagi mengelakkan kekeliruan.

Selepas insiden keganasan terhadap saya dlm bulan Nov 2015, laporan polis telah dibuat. Mahkamah telah mengeluarkan beberapa Perintah Perlindungan utk melindungi saya &anak-anak drpd keganasan ‘si dia’. ‘Si dia’ didakwa di Mahkamah Majistret Jenayah(di bawah S.326A Kanun Keseksaan).Tapi kes tersebut telah beberapa kali ditangguhkan(hampir lebih dari 1 setengah tahun)

Tidak ada perbicaraan penuh dijalankan. Saya tidak pernah dipanggil sebagai saksi &langsung tidak diberi peluang mengemukakan bukti &keterangan.

Pada 30.8.2017 Mahkamah Majistret Jenayah KL telah buat keputusan mengatakan ‘si dia’ “dilepaskan & dibebaskan” tanpa perbicaraan, yg saya difahamkan atas sebab ‘teknikal’ sahaja.

Semua orang terkejut.Saya meminta pandangan beberapa pihak,mereka kata keputusan sedemikian adalah tidak logik & tidak munasabah.

Bagaimana boleh “dilepaskan &dibebaskan” tanpa bicara, atau dikatakan tidak bersalah? Pihak Pendakwaraya serta-merta memfailkan rayuan.(Saya difahamkan Pendakwaraya pun dah dipindahkan ke tempat lain)

Jadi saya tidak bersetuju jikalau dikatakan bahawa kes tersebut telah ‘diadili’. Di mana keadilannya, sedangkan bukti yg ada jelas terpampang. Medical report pun ada.Sekurangnya, bukti dikemukakan dan ‘si dia’ & saya dipanggil utk beri keterangan di Mahkamah. Tapi, itu semua tidak berlaku. Wallahu’alam.

Sebelum ini,saya takut utk mendedahkan perkara yg berlaku krn beberapa kali saya &ahli keluarga diugut,difitnah, diekori,diganggu & macam2 lagi. Namun,begitu banyak sokongan diberikan oleh org ramai utk saya terus berjuang mempertahankan hak anak-anak& saya sekeluarga. Kami hanya mahukan keadilan & tidak mahu ditindas.

Saya sangat terharu atas sokongan org ramai. Terima kasih kpd yg mendoakan. I wish to thank everyone for the love,doa & support u have shown me. Hanya Allah SWT yg mampu membalasnya

For the voiceless victims of violence& injustice we do need to start speaking up &be courageous.

Bismillah.I am not afraid anymore. I will be heard.

#NewHope #ForTheVoiceless #Justice #Permudahkanlah

15.jpg

Pembebasan DS Anwar Ibrahim hari ini memberikan sinar harapan baru kepada semua mangsa penganiayaan dan kezaliman.

Walaupun dizalimi, beliau teruskan perjuangan dan cekal dalam menghadapi sebarang cabaran dan fitnah yang dilemparkan.

After going through certain events in my life for the past few years, I can now appreciate the sacrifices he has done and the injustices that he suffered. Truly inspired by his story.

What I went through is nothing as compared to what he has gone through for the past 20 years. Saya amat mengkagumi perjuangan dan semangat beliau.

It also inspires the voiceless victims of violence and injustice to start speaking up and not be afraid anymore.

Indeed, truth and justice will always prevail eventually, Insyaallah.

#NewHope #ForTheVoiceless #Justice #Permudahkanlah

Berikut pula komen dari netizen

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Artikel ini telah dipetik dari fb Auni Ameera

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post