Maafkan Kami Adik Atiff

Maafkan Kami Adik Atiff

Berpantang maut sebelum ajal,itulah kata yang tepat ditujukan kepada seorang remaja yang berusia 18 tahun apabila terselamat dalam nahas ngeri yang berlaku rabu kelmarin di kampung Kelubi kedah.

Maafkan Kami Adik Atiff
Maafkan Kami Adik Atiff
Menurut sumber yg dipertik dari facebok Azila Ainuddin,kereta mereka dengan penumpang 4 beranak tidak sengaja melanggar penunggang motorsikal berkenan.

Akibat dari kejadian itu mangsa yang dikenali sebagai Atiff cedera parah akibat dihempap dan di lenyek tayar kereta depan mereka.

ARTIKEL MENARIK: Penduduk di sebuah pantai menghidu bau yang amat busuk..Pihak berkuasa di panggil untuk memeriksa kawasan pantai. Mereka menggali pasir di pantai tersebut dan apa yang mereka temui amat mengejutkan sekali. Semua pun terdiam kebi ngungan!

loading...

Mangsa juga mengalami kerusakan teruk pada tulang punggung dan saluran najis serta Patah rusuk kiri kanan.

Manakala penumpang kereta 4 beranak selamat dalam kejadian itu.

Selama 45 menit pihak bomba yang di maklumkan dalam kejadian itu berjaya mengeluarkan mangsa dan membawa mangsa untuk rawatan lanjut.


Menurut Azila Ainuddin dia trauma melihat kejadian itu dan berzukur pihak keluarga mangsa menerima kenyataan bahwa kemalangan itu tidak disengaja.

Sudah tertulis qada qadar Allah.Terima kasih kepada keluarga mangsa yang memahami keadaan dan kami sekeluarga tidak berhenti henti mendoakan adik Atiff agara segera sembuh katanya.

EBerita

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post