Intip 'Istana' Mewah Siti Nurhaliza Di Malaysia Wow...! Bikin Melongo

Intip 'Istana' Mewah Siti Nurhaliza Di Malaysia Wow...! Bikin Melongo

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)

Sebelum kita melihat istana mewah Siti Nurhaliza di Malaysia, mari kita lihat berita dahulu Siti Nurhaliza supaya lebih memahaminya.

Intip 'Istana' Mewah Siti Nurhaliza Di Malaysia Wow...! Bikin Melongo
Intip 'Istana' Mewah Siti Nurhaliza Di Malaysia Wow...! Bikin Melongo

Terdapat peminat, dan kemudian ada peminat. Pasti, anda mungkin mempertimbangkan untuk mendapatkan karya seni artis artis kegemaran anda pada badan atau lirik anda di bawah tulang selangka anda, tetapi adakah anda berani mendapatkan wajah Datuk Siti Nurhaliza secara kekal diukir di atas lengan anda? Menurut Astro Awani, lelaki Brazil itu pasti melakukannya dan dia benar-benar suka dengannya.

Sebagai rakyat Malaysia, kita semua tahu Datuk Siti Nurhaliza adalah tahap Beyoncé di sini. Tidak kira jika dia bernyanyi dalam bahasa Melayu, nyanyiannya melangkau bahasa dan kewarganegaraan. Suara cantiknya telah menarik para peminat dari seluruh dunia. Tidak hairanlah lelaki ini menjadi Sitizoner segera (apa peminat Siti memanggil diri mereka hari ini).

Bersempena dengan ulang tahun ke-39 Siti, Pedro Tapajos, 47, yang tinggal di ibukota negara Brasilia memuatkan gambar tatunya di Twitter minggu lalu. Dia berharap penyanyi lagu itu "Selamat Hari Jadi" dan turut menyertakan mesej manis.

ARTIKEL MENARIK: Tidak Dapat Menahan Kesedihan...Air Mata Ziana Zain 'Tumpah' Di Pentas Persembahan

loading...

Jelas, ia menarik perhatian Siti dan dia berkongsi gambar di Instagram dengan keterangan "tq untuk menjadi peminat saya .. sila datang dan melawat Malaysia suatu masa nanti". Pedro teruja dan menerima banyak ulasan positif dari Sitizoners tempatan kami juga.

Dalam temu bual dengan Malaysian Digest, Pedro menjelaskan bagaimana dia mula mendengar lagu Siti sejak tahun 1999.

Rupa-rupanya, lagu 'Kesilapanku, Keegoanmu' (1997) oleh Siti, membantu dia menangani kemurungannya dan meraih kebahagiaannya dalam kehidupan.



Sekarang mari kita tonton video di bawah untuk mengetahui istana mewah Siti Nurhaliza di Malaysia.
Sila tonton video:

Kredit - DHarian

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post