"Dua Lubang Masih Tak Cukup Ke Bang?!"

"Dua Lubang Masih Tak Cukup Ke Bang?!"


Akibat terlalu berang,seorang isteri Sari Purwati (44) tergamak mendera suami yang kantoi selingkuh dengan wanita lain hingga meninggal dunia.

"Dua Lubang Masih Tak Cukup Ke Bang?!"
"Dua Lubang Masih Tak Cukup Ke Bang?!"
Lebih mengejutkan apabila perlakuan tindak kekerasan itu turut ditolong oleh anak lelaki mereka ditambah 4 lagi rakannya.

Dalam kejadian yang berlaku semalam 13 Januari 2018 kira-kira jam 14:51 bertempat di sebuah rumah di kota Pakanbaru,Ketua polis Pekanbaru Susanto berkata penderaan yang mengakibatkan kematian itu melibatkan 4 orang,termasuk isteri dan anak mangsa.

ARTIKEL MENARIK: Tular Video Basikal Rosak Didakwa 'Dibaling' Petugas Air Asia, Tony Fernandes Tampil Mohon Maaf Secara Terbuka

loading...

Mereka memukuli mangsa sebelum mengikat tangan dan kaki menggunakan tali,kemudian mereka bertindak memukul mangsa lagi hingga tidak sedarkan diri dan akhirnya meninggal dunia,katanya menceritakan kronologi kejadian.


Sementara wanita simpanan mangsa yang juga di ikat, hanya mampu melihat kekasihnya itu dera hingga mati,dari hasil siasatan lanjut pihak polis juga mendapati bahwa Sari Purwati adalah isteri kedua mangsa.

sehinggitmedia

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post