“Dia Minat Takkan Saya Nak Halang… Malah Saya Sanggup Upah Coach Peribadi Untuknya” – Komen Rita Terhadap Minat Rayyan Mengikuti Jejak Langkah Ayahnya..

“Dia Minat Takkan Saya Nak Halang… Malah Saya Sanggup Upah Coach Peribadi Untuknya” – Komen Rita Terhadap Minat Rayyan Mengikuti Jejak Langkah Ayahnya..

Anggapan segelinitir pihak yang mendakwa aktres Rita Rudaini enggan melihat anak sulungnya, Airit Rayyan Rizqin terlibat dalam sukan bola sepak ditepis pelakon berkenaan.

“Dia Minat Takkan Saya Nak Halang… Malah Saya Sanggup Upah Coach Peribadi Untuknya” – Komen Rita Terhadap Minat Rayyan Mengikuti Jejak Langkah Ayahnya..
“Dia Minat Takkan Saya Nak Halang… Malah Saya Sanggup Upah Coach Peribadi Untuknya” – Komen Rita Terhadap Minat Rayyan Mengikuti Jejak Langkah Ayahnya..

Ramai yang mengetahui kisah penceraian dan krisis hubungan Rita dengan bekas suaminya, Aidil Zafuan yang merupakan bintang bola sepak terkemuka. Namun ia sama sekali tidak membuatkan Rita mahu menyekat minat Airit, justeru peluang yang kunjung datang tidak dilepaskannya.

ARTIKEL MENARIK: ‘Semoga Diberi Hidayah’ Kapsyen Islamik, Gambar Lucah – Netizen Geram Iqram Persendakan Agama

loading...


Kredit foto: Instagram Rita Rudaini


Apabila gurunya di sekolah meminta kebenaran untuk Rayyan terbabit dalam pasukan bola sepak sekolah, saya tidak keberatan asalkan dia berminat. Saya pun bertanya kepada Rayyan dan dia berminat. Jadi buat apa saya nak halang.

Sumber: Harian Metro

Demi membuktikan sokongannya, Rita memberitahu dia turut mengupah khidmat jurulatih peribadi bertujuan memperkasakan lagi kebolehan Airit.



Kredit foto: Instagram Rita Rudaini


Saya tidak perlu bersusah payah cari jurulatih peribadi sekiranya bekas suami ada. Sedikit sebanyak dia boleh membantu menyediakan kelengkapan sukan dan melatih Rayyan tetapi sekarang saya kena buat sendiri dan bertanya kepada orang lain.

Sumber: Harian Metro

Berkongsi pengalaman melihat Airit bermain bola sepak buat pertama kali, ada kisah lucu yang mengundang ketawa di bibir ibu tunggal ini.

Saya tergelak apabila melihat keadaannya yang tidak selesa dengan aktiviti di padang. Dia tidak selesa apabila pakaiannya kotor dan berpeluh. Jika sebelum ini minatnya lebih ke arah sukan catur atau bermain pemainan Lego, tetapi kini saya beritahu dia perlu membiasakan diri dengan bola sepak.

Sumber : indahnyaciptaanmu

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post