Remaja Bayar RM4,600 Kepada Lelaki Yang Berjaya Hamilkan Dia

Remaja Bayar RM4,600 Kepada Lelaki Yang Berjaya Hamilkan Dia

Seorang remaja perempuan menjadi tular di laman sosial apabila dia telah memuat naik satu status di laman sosial Facebooknya dengan menulis ‘Sesiapa yang dapat menghamilkan dirinya akan dibayar sebanyak RM4,600.

Remaja Bayar RM4,600 Kepada Lelaki Yang Berjaya Hamilkan Dia
Remaja Bayar RM4,600 Kepada Lelaki Yang Berjaya Hamilkan Dia

Remaja terbabit Rosemarie Catidral atau juga dikenali dengan nama Shane Marie Gamboa asal filifina, telah menulis kenyataan tersebut dan ternyata ianya menjadi tular.

Rata-rata pengguna laman sosial agak terkejut dengan tindakan remaja terbabit yang didakwa agak keterlaluan.

Berikut adalah kenyataan yang dimuatnaik oleh remaja terbabit:

ARTIKEL MENARIK: Bapa Tergamak Sembelih Bayi 3 Bulan

loading...

“Selamat pagi kepada semua orang .. saya akan pulang ke rumah pada tahun ini dan saya berharap untuk mempunyai anak sudah .. Walaupun tanpa suami .. selama aku mempunyai anak, saya akan menjaga dia / dia .. ada sesiapa di sini yang sanggup mendapatkan saya hamil? Orang yang tidak steril dan mampu menghamilkan saya .. saya tidak akan menuntut apa-apa tanggungjawab dan anda tidak akan mempunyai untuk berfikir bahawa anda mempunyai anak dengan saya kerana saya akan membayar anda .. Saya lebih suka seorang budak lelaki yang adalah tinggi , tampan sekurang-kurangnya, dan berkulit putih .. Sebaik sahaja saya hamil, saya akan membayar sesuai perjanjian .. itu adalah kontrak .. Terima kasih .. saya akan menghantar sini lagi sebaik sahaja saya kembali ke Filipina .. ”

Dalam pada masa yang sama, orang ramai juga ingin mengetahui sama ada status yang dimuatnaik itu adalah betul ataupun ianya hanya sekadar gurauan.

Namun, setelah disiasat, dia dikatakan mempunyai dua nama di laman sosial Facebook dan didapati telah mencipta dua ‘laman peminat’ di akaun peribadinya.

Remaja terbabit juga dikatakan turut membuat laman sosial khas untuk peminatnya yang baru iaitu
‘Rosemarie-Catidral-REAL’ dan berdasarkan info dia masih lagi mencari seseorang untuk membuatnya mengandung.

EBerita
-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post