Bayi 11 bulan maut diracun bapa

Bayi 11 bulan maut diracun bapa

Seorang lelaki ditahan pihak polis semalam, diduga telah meracuni anaknya sendi Kale 11 bulan di kupang indonesia hingga meninggal dunia.

Bayi 11 bulan maut diracun bapa
Bayi 11 bulan maut diracun bapa

Suspek meracuni bayinya dengan menggunakan racun serangga yang dimasukka kedalam botol susu sebelum di berikan kepada mangsa.

ARTIKEL MENARIK: Doktor dedah punca kematian wanita 20 hari lepas bersalin

loading...

Ketua polis kupang Simson L Amalo dalam sidang media hari ini mengatakan,motif pembunuhan berpunca daripada suspek yang berang terhadap kedua martuanya kerana tidak memberikan hak penjagaan kepada suspek dan isterinya.

Dimaklumkan, mangsa adalah anak luar nikah yang di lahirkan pada awal tahun 2017 lalu, kerana pasangan muda berkenan tidak mengingin bayi itu, ibu bapa kekasih suspek mengambil keputusan untuk menjaga cucunya.

Nenek mangsa menuturkan,dia terdengar tangisan cucunya itu dari dalam bilik,beliau kemudian mendukungnya namun cucunya itu tetap menangis.

Ketika mendukung cucunya itu,beliau tercium bau seperti racun dari mulut mangsa.

Hal itu kemudian dimaklumkan kepada tetangganya yang dienali sebagai Ali,dalam kejadian Ali mencium bau racun berkenan berasal dari botol susu.

Situasi menjadi lebih teruk apabila mangsa tidak sedarkan diri dan mulutnya mengeluarkan buih,mangsa kemuidian dilarikan kehospital namun meninggal dunia dalam perjalanan.

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post