“Yang pasti after teguran ini ramai lagi yg akan caci saya..”- Komen Chef Wan Tentang Pernikahan Tertutup Fattah Amin Dan Fazura

“Yang pasti after teguran ini ramai lagi yg akan caci saya..”- Komen Chef Wan Tentang Pernikahan Tertutup Fattah Amin Dan Fazura

Minggu lepas pasangan paling popular dan sensasi di Malysia iaitu Fattah Amin dan Fazura selamat diijab kabulkan.

“Yang pasti after teguran ini ramai lagi yg akan caci saya..”- Komen Chef Wan Tentang Pernikahan Tertutup Fattah Amin Dan Fazura
“Yang pasti after teguran ini ramai lagi yg akan caci saya..”- Komen Chef Wan Tentang Pernikahan Tertutup Fattah Amin Dan Fazura

Mereka berdua bernikah dalam satu majlis yang diadakan secara tertutup dan hanya dihadiri oleh ahli keluarga dan teman rapat sahaja.

ARTIKEL MENARIK: 'Saya hanya menumpang kasih, bukan merampas' - Izreen Azminda

loading...

Majlis ini diadakan secara tertutup kerana permintaan dari ahli keluarga kedua dua pengantin ini.

Upacara ijab kabul berlangsung disebuah hotel terkemuka di Kuala Lumpur.

Selebriti popular Chef Wan telah tampil memberi komen tentang pernikahan Fattah Amin dan Fazura ini.

Untuk pengetahuan, Fattah Amin dan Fazura merupakan pelakon kegemaran Chef Wan.

Ada dua entry ucapan dari Chef Wan kepada Fattah Amin dan juga Fazura.

Dalam ucapan pertama, chef terkemuka ini mengucapkan tahniah kepada pasangan pengantin baru dan tidak sabar melihat mereka bersanding.

Kemudian, dalam ucapan kedua pula, Chef Wan telah meluahkan rasa tidak puas hati dengan orang ramai yang memberi komen negatif kepada Fattah Amin dan Fazura.

Chef Wan menempelak sikap kurang ajar dari orang ramai yang telah mengkritik pasangan ini.

Bagi Chef Wan mereka ini mempunyai hati yang busuk! Habis membebel Chef Wan tentang perangai orang ramai ini.

Jom baca komen dan teguran dari Chef Wan:

UCAPAN PERTAMA

“Alhamdulilah 2 of my favorite pelakon sudah pun bertunang dan membina masjid mereka. So happy to hear this. Kita doa lah yg terbaik untuk mereka semuga ke jinjang pelamin dan beranak cucu-cucu yang comel macam mereka juga.
“To Fazura dan Fattah a big hug and congratulations to you both okey.
We always want the best for u both. Have a great and fabulous life.
Cant wait to see mereka bersanding. Yeah!

UCAPAN KEDUA

“Wishing Fazura dan Fattah selamat Pengantin baru semoga sentiasa bahagia, dipanjang kan jodoh sehingga ke anak cucu kami semua yang hati jujur dan baik-baik cuba doakan for both of u.

“At the same time so sad to see some Malaysian yang hati mereka sangat hitam would use their poisonous mouth out of jealousy etc to get back at both of u to the point reading some of their ugly comments is so disgusting as indeed is a reflection of their hati yang busuk!

“Dah la cannot doa kan yg baik-baik dari segi pakaian sampai la make up mereka pun dikutuk habis, adoi gila kan. These people bila comment tak terfikir ke segala isi hati dan perangai mereka yang jijik ini lagi la terserlah hitamnya? Cerdik ke tu?

“Yang pasti after teguran ini ramai lagi yg akan caci saya macam-macam lagi kerana that is how these people have been brought up pun tiada sifat2 belas kasihan.
Shame on them!

“Kita yg cerdik sudah pasti akan membeza kan apabila orang tua-tua menasihat mereka dgn baik dan bukan kritikan mau pun penghinaan.

“In fact mereka-mereka ini terlebih dahulu sudah hina kan diri mereka sendiri kerana pertama kali tidak padai nak respect diri mereka to begin with malahan bersikap biadap dan kurang ajar melampaui batas.

“Entah la what is to become with our Malay societies today with this kind of behavior jika berterusan.
Worst bila kita orang tua-tua pun turut serta mengumpat dan mengata sama serta menunjuk kan contoh tauladan yg buruk to the public.2×5 aja! These days apa yang kita lihat dan baca its the true behaviour and uglyness of these manusia juga.

“Now some of u out there akan tahu nak jadi celebrity ini bukan senang its a world of phd, over-judging despite the glamorous lifestyle.
Yang hati lemah dan hipocrite selalu tak payah la masuk pun dunia ini. Cuma yang jujur dan always with great talent, strong will power and determination to over come all this shit out there will survive in the end of it all.

“Actually i am so happy instead of feeling disappointed or depressed at such an ugly behaviour being staged by all this people who cannot be happy for others kerana ini la yg sebenar benarnya sikap buruk manusia yg Allah nak tonton kan di atas dunia untuk mencelik kan biji mata kita dan belajar from all this. Alhamduliah.

Itulah teguran panjang lebar kepada puak-puak yang menghentam pernikahan antara Fattah Amin dan Fazura.

Ada betul juga kata kata Chef Wan ini. Semoga mereka yang kuat mengkritik ini insaflah ye.

Sumber: IG Chef Wan

Kredit:https://beritamemey.blogspot.my/2017/12/komen-chef-wan-tentang-pernikahan.html?m=1
Kredit: http://eraviral.com


-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post