Ini Dia 6 Artis Wanita Malaysia Memilih Untuk ‘Buka’ Tudung, No. 5 Buat Semua Terkejut!

Ini Dia 6 Artis Wanita Malaysia Memilih Untuk ‘Buka’ Tudung, No. 5 Buat Semua Terkejut!

Mereka ini sempat dijulang selepas berkemauan buat bertudung akan tetapi ia tidak abadi lama selepas melakukan tindakan ‘membukanya’.

Ini Dia 6 Artis Wanita Malaysia Memilih Untuk ‘Buka’ Tudung, No. 5 Buat Semua Terkejut!
Ini Dia 6 Artis Wanita Malaysia Memilih Untuk ‘Buka’ Tudung, No. 5 Buat Semua Terkejut!

Gosip artis wanita Islam melepaskan tudung kembali hangat selepas pelakon, Sarah Ali memutuskan melakukan perbuatan demikianlah atas argumen peribadi. FMT Ohsem menyenarai artis wanita Islam Malaysia yang memutuskan sama buka tudung selepas sebagian lama lewat fasa bertudung.

ARTIKEL MENARIK: Syafiq Kyle Hanya Tersenyum Dicium

loading...

1. Sarah Ali



Pelakon yang kali paling akhir tampil dalam filem Upin Ipin Jeng Jeng Jeng, awal mulanya malas berikan komen jika gambarnya tidak bertudung saat bercuti di Shanghai, China tular di situs sosial. Akan tetapi dalam satu perkongsian di Facebook Live punya Sarah 2 hari kemarin, dia berikan penjelasan ketentuan melepaskan tudung selepas satu tahun memanfaatkannya kerana rasa bersalah serta hidup tidak tenang. Aku akui aku bertudung bukanlah kerana sendiri atau kerana Allah akan tetapi kerana suatu hal (yg tidak mahu aku katakan).

Ya, mau ada impak yang aku sendiri tidak bisa sangka. Banyak aku kelihatan ketimbang pojok negatif, misalnya ia menjejaskan karir aku tdk ada apa yang bisa aku buat. Ini silap aku, sepatutnya aku melakukan tindakan memakai akal akan tetapi tidak. Aku bertudung atas sebab suatu hal, tuturnya. Tuturnya dia tidak mahu bangun tidur dengan perasaan bersalah serta menipu kebanyakan orang sepanjang satu tahun.

2. Zila Seeron



Awal th. ini, penyanyi Zila Seeron berisi naik gambar imejnya yang telah tidak bertudung di situs Instagram. Dia yang punya rambut pendek yang diwarnakan ‘blonde’ disebutkan telah tidak bertudung akan tetapi malas mendedahkan sebab melakukan perbuatan demikianlah. Zila merupakan sisa isteri pada pelawak Along Cham yang mencetuskan pro-kontra jika dilaporkan di tangkap khalwat dengan seseorang lelaki di satu apartmen, th. saat kemarin.

3. Uqasha Senrose



Tidak ketinggal dalam senarai ini adalah artis jelitawan Uqasha Senrose yang dipuji sangatlah manis jika kenakan tudung. Dia bagaimanapun mendadak buat ketentuan melepaskannya pada pertengahan th. saat kemarin. Berdasarkan Uqasha, selama 3 th. bertudung imannya tidak tetaplah serta sejujurnya ketentuan beliau tutup aurat saat sebelum ini cuman kerana kecewa selepas putus cinta. Mulai sejak bertudung, iman aku turun naik, tidak berkelanjutan. Aku masih tetap muda serta ketentuan bertudung itu ada saat hati masih tetap berkecamuk selepas putus cinta, tuturnya. Uqasha lumayan utamakan tidak punya niat buat mempermainkan agama serta cuma mahu jadi sendiri.

4. Elfaeza Ul Haq



Awal th. terlepas, muncul spekulasi jika pelakon kelahiran Singapura, Elfaeza Ul Haq dikesan tidak bertudung saat penggambaran satu drama di di negara itu. Dia mula bertudung dengan penuh mulai sejak bulan Oktober 2015 akui sangat terpaksa membukanya kerana terikat dengan prasyarat dalam kontrak drama sehubungan. Aku terikat dengan kontrak sepanjang satu tahun diawali Mac th. lantas buat drama bhs Inggeris, serta aku memutuskan buat bertudung selepas sambutan Aidilfitri th. saat kemarin.
Jadi apabila bekerja aku butuh abadi dengan ciri-khas bagai mana diperintah dalam kontrak. Jika berlakon drama aku butuh lakukan promosi serta sesetengah perkara sangat terpaksa dimuat naik di situs sosial sendiri, tuturnya. Dia bagaimanapun dipandang kembali bertudung saat ini.

5. Diana Johor



Mungkin saja ramai yg tidak mengetahui pelakon bernama Diana Johor sehinggalah namanya jadi kecaman di situs sosial kerana buka tudung 2 th. saat kemarin. Pelakon yang berlakon dalam drama televisyen mengakui belum juga bersedia buat bertudung serta memutuskan membukanya. Hingga eranya aku jadi sendiri serta tampak dengan model yang selesa. Aku tidak mahu buat suatu hal cuman memuaskan hati orang yang lain.

Masalah gunakan tudung atau tidak, biarkanlah pada aku serta Tuhan, tuturnya. Jadi Diana Johor sendiri mengaku apa yang dijalankannya bersedia buat terima kecaman serta kritikan hebat. Diana ikut memberitahukan dia telah bersedia semuanya dengan perkara sehubungan.

6. Nina Iskandar



Mei 2015 lantas, pelakon kelahiran Brunei, Nina Iskandar lumayan buat surprise di situs sosial selepas mendedahkan gambarnya yang tak akan bertudung. Dalam satu temuramah dengan akhbar Kosmo! 

Nina menyebutkan semuanya ketentuan dikerjakan atas kehendak dianya. Jujur aku katakan, ketentuan buat bertudung atau demikian sebaliknya merupakan didorong oleh kemahuan aku sendiri. Ia bukanlah di pengaruhi sesiapa serta aku tidak usah memuaskan hati semuanya pihak. Apa yang bisa aku kata, hati manusia beralih. Aku tidak kecuali.


Sumber – www.topmalay.today via gempakzviral



-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post