Digilir 3 Lelaki Hingga Terkeluar Najis

Digilir 3 Lelaki Hingga Terkeluar Najis

Malang sungguh nasib seorang remaja wanita berusia 18 tahun Fira Zainab digilir 3 lelaki akibat terlalu percaya dengan anak jirannya sendiri.

Digilir 3 Lelaki Hingga Terkeluar Najis
Digilir 3 Lelaki Hingga Terkeluar Najis

Kesucian gadis yang baru sahaja habis sekolah ini hilang hingga mengalami pendarahaan.tidak cukup dengan itu mangsa juga turut di pukul.

Dalam kejadian yang berlaku dua hari lalu ,Fira menjelaskan kejadian bermula daripada dia balik kerja dan bertembung dengan suspek di tengah jalan.

Katanya Mereka sempat makan bakso sebelum di suspek membawanya ke sebuah bangunan kosong dengan alasan bertemu rakan sebelum balik rumah.

Dalam bangunan berkenan mangsa di tolak hingga terjatuh sebelum di ikat menggunakan tali oleh dua orang lagi lelaki yang dipercayai rakan suspek.

ARTIKEL MENARIK: Wanita Ini Mencari Pemandu Dengan Gaji RM35,000 Sebulan, Tapi Setelah Membaca ‘4 Syarat’ Ini, Ramai Undur Diri !!!

loading...

Disitu mangsa digilir berulang kali hingga di paksa melakukan hubungan luar tabii yang membuat mangsa mengeluarkan najis.

Selepas ketiga suspek puas,mereka meninggalkan mangsa dengan mengugut akan memukul mangsa jika kejadian itu di laporkan kepada pihak polis.

Bagaimana pun selepas sehari kejadian,mangsa memberanikan diri menceritakan kejadian kepada abang kandunya sebelum membuat laporan polis.

Pihak polis tangerang AKBP Harley berkata,sebaik sahaja mereka menerima laporan itu,ketiga suspek berjaya ditahan meskipun salah satunya terpaksa di tembak di bagian kaki kerana cuba melarikan diri.

Menurut Harley kini mangsa menjalani perawatan di hospital kerana mengalami pendarahan dan terauma.

Diketahui mangsa tinggal serumah dengan abangnya selepas ibu bapa mereka maut dalam kemalangan dua tahun lalu.

Sumber: Eberita

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post