“Apa Masalah Perempuan Ni? Melampau-Lampau”-Azwan Ali Persoalan Sidang Media Joy Revfa

“Apa Masalah Perempuan Ni? Melampau-Lampau”-Azwan Ali Persoalan Sidang Media Joy Revfa

"Apa masalah perempuan ini?" demikian soalan Azwan Ali dalam mengulas isu rumah tangga Hafiz Hamidun dan isterinya, Joy Revfa yang hangat menjadi bualan netizen semalam.


“Apa Masalah Perempuan Ni? Melampau-Lampau”-Azwan Ali Persoalan Sidang Media Joy Revfa
“Apa Masalah Perempuan Ni? Melampau-Lampau”-Azwan Ali Persoalan Sidang Media Joy Revfa

Azwan Ali yang jelas menyokong pihak Hafiz berkata, dia kurang jelas dengan niat Joy Revfa yang membuat sidang media dengan mengheret keluarganya sekali.

"Tak berabih angkut satu famili? For a suckings PC? Benda celah bedah agak-agak menyalakkk! Saja wonder? Masa mak ko **** dengan bapak ko? Puas tak? #PUII. Melampau-lampau! Bagi betis nak paha? #GOtoH#LLLL" tulis Azwan Ali di laman Instagramnya.

ARTIKEL MENARIK:  Bangkit Daripada Perceraian, Kini Farah Lee Cekal Harungi Hidup & Bergelar Usahawan Muslimah

loading...

1.png

Di ruangan komen, followers tegar Azwan Ali juga turut bersetuju dengan apa yang diluahkan itu di mana mereka sudah muak dan meluat dengan isu rumah tangga pasangan berkenaan yang seperti tiada penghujungnya. Malah ada yang begitu berani meninggalkan komen dengan tag nama Joy Revfa di Instagram.



2.jpg

3.jpg

4.jpg

Walau bagaimanapun, timbul beberapa persoalan di kalangan netizen di forum, apakah Azwan Ali telah mengutip kembali CD muzik Hafiz yang pernah dibuang dalam tong sampah sebelum ini?

Sementara itu, Joy Revfa melalui Instagramnya, menjelaskan mengapa dia berkata "Hafiz tidak mampu memberikan nafkah batin" sepanjang tempoh beberapa mereka bersama sebelum terjadinya krisis tersebut.



NAFKAH BATIN? Apa maksud sebenarnya? . Since ramai sgt yg kecoh ttg tentang NAFKAH BATIN.. Haa ni nak perjelaskan yg cetek sgt ilmu tu. Jangan pikir Nafkah Batin kononnya nak buat anak je. Dia gagal memberi nafkah batin yg saya maksudkan di sidang media tadi tu membawa byk maksud.. (tak perlu saya perjelaskan disini) Jangan fikir Nafkah Batin tu happy2 atas katil je.. 😤Kalau tak tahu sgt maksud tu google atau tanya ustaz2/ustazah2 dulu apa sebenarnya Nafkah Batin yg saya maksudkan. Yg tetap menghukum saya konon membuka aib dia, silakan. Hanya yg follow kes saya dari awal saja tahu siapa yg buka aib siapa terlebih dahulu. Tak perlu saya nk explain satu persatu, org2 bijak pandai je yg tahu berfikir & menilai siapa benar atau siapa salah. Akal pendek je salah anggap maksud sebenar Nafkah Batin tu. 😅 . Bila kita DIAM org duk menghina & mencaci. Bila kita BERSUARA & perjelaskan perkara sebenar org menghukum pulak. Terpulang lah. Bagi saya hanya Allah swt sebaik2 penolong & pelindung..
A post shared by Founder of MERVE Cosmetics (@joyrevfa) on Oct 12, 2017 at 9:54am PDT

Seperti biasa, ada yang sokong pihak Joy Revfa, ada yang sokong pihak Hafiz Hamidun. Walau apapun pendapat masing-masing, sama-samalah kita mendoakan mereka menemui jalan penyelesaian yang tidak memudaratkan kedua-dua pihak.

Sumber - The Reporter

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post