Alhamdulillah Setelah 11 Tahun Menanti, Datuk Siti Nurhaliza Hamil Empat Bulan

Alhamdulillah Setelah 11 Tahun Menanti, Datuk Siti Nurhaliza Hamil Empat Bulan

Selepas 11 tahun menanti dengan penuh sabar, penyanyi tersohor negara Datuk Siti Nurhaliza mengumumkan berita kehamilan empat bulan dalam satu sidang media.

Alhamdulillah Setelah 11 Tahun Menanti, Datuk Siti Nurhaliza Hamil Empat Bulan
Alhamdulillah Setelah 11 Tahun Menanti, Datuk Siti Nurhaliza Hamil Empat Bulan

“Alhamdulillah, moga Allah mempermudahkan segalanya dan saya bersyukur segalanya berjalan lancar pada malam ini. Terima kasih di atas doa-doa anda selama ini dan Alhamdulillah, dimakbulkan Allah pada tahun ke-11 perkahwinan kami.”

Pastinya inilah berita paling gembira bukan saja buat Datuk Siti dan suami, Datuk Seri Khalid Mohamad Jiwa malah untuk seluruh peminat yang berada di tanah air mahupun peminatnya di luar negara.


Dalam kenyataannya, Datuk Siti menjelaskan “Pertamanya setelah melalui fasa dan tempoh tertentu, saya dan suami mencapai kata sepakat untuk mengumumkan kepada anda semua bahawa saya sedang hamil empat bulan.
”

“Alhamdulillah tiada kata yang dapat menggambarkan rasa syukur dan gembiranya kerana Allah memberikan kurniaan yang terlalu agung ini selepas 11 tahun kami bersabar.”

ARTIKEL MENARIK: Dia Menjerit Minta Saya Ke Tandas, Lepas Tu ... - Ungku Hariz 'Flashback' Waktu Tahu Jihan Hamil

loading...

“Inilah juga menjadi sebab utama kepada saya memilih untuk berehat kerana kandungan dan bayi ini menjadi keutamaan saya.”

Datuk Siti juga memaklumkan yang sidang media tersebut bagi menjelaskan agar pihak yang berurusan dengan pengurusannya, SNP memahami keadaan beliau yang tidak dapat memenuhi sebarang undangan sejak beberapa bulan lalu dan juga untuk suatu tempoh pada masa depan.

“Suka saya untuk berkongsi rasa syukur dan gembira kerana saya masih diberi menerima undangan untuk mengadakan konsert, persembahan, kemunculan di televisyen dan radiao serta menjadi jurucakap kepada pelbagai produk.”

“Sayang sekali, kebanyakan tidak dapat saya penuhi. Bagaimanapun, saya juga harus melunaskan beberapa tugasan juga selepas ini yang bersesuaian dengan keadaan saya.”

.

22426604_1394827557297055_46841399938574

siti2.jpg

Terjawablah Tanda Tanya Selama Ini

Dengan penjelasan Datuk Siti itu maka terjawablah segala tanda tanya dan desas desus tentang diri beliau selama ini. Yang Datuk Siti tidaklah menghilangkan diri dari industri tapi demi kandungan yang dinanti untuk sekian lama, bakal ibu ini rela berkorban kerjaya yang sudah sebati dengannya.

“Telah terjawab tanda tanya itu kerana saya memutuskan untuk berehat disebabkan oleh kehamilan sulung ini.” Terang Datuk Siti dalam sidang media itu.

Datuk Siti pernah melalui fasa sukar di penghujung tahun 2015. Kesedihan yang dialami beliau bukan saja mengejutkan ramai orang, malah kesedihan itu amat dirasai. Semoga dengan kehadiran cahaya mata dalam kandungan Datuk Siti ini akan dilimpahi dengan kegembiraan dan keceriaan berpanjangan buat artis wanita yang begitu disayangi ramai.

Besar sekali harapan kami warga kerja di Mingguan Wanita mendoakan agar kandungan Datuk Siti kali ini dalam lindungan dan rahmatNya. Setiap tahun Datuk Siti tak pernah terlepas jadi penghias muka depan majalah Mingguan Wanita dan berita ini memberi kesan yang cukup membahagiakan buat kami juga.

Semoga bayi dalam kandungan Datuk Siti membesar dengan sihat dan baik sepanjang 9 bulan kehamilan ini. Amin.

Sumber: Mingguan Wanita

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post