Suami Jual Isteri Kepada Lelaki Lain Untuk Lakukan Seks Secara Berkumpulan Untuk Puaskan Nafsunya

Suami Jual Isteri Kepada Lelaki Lain Untuk Lakukan Seks Secara Berkumpulan Untuk Puaskan Nafsunya

Apabila sudah berkahwin, suami secara automatiknya diberi tanggungjawab untuk menjadi ketua keluarga. Mereka juga dipertanggungjawabkan untuk menjaga keselamatan, kebajikan dan menyediakan keperluan hidup buat isteri mereka.

Suami Jual Isteri Kepada Lelaki Lain Untuk Lakukan Seks Secara Berkumpulan Untuk Puaskan Nafsunya
Suami Jual Isteri Kepada Lelaki Lain Untuk Lakukan Seks Secara Berkumpulan Untuk Puaskan Nafsunya

Namun ciri-ciri yang dinyatakan tersebut tidak ada pada seorang lelaki di Surabaya, Indonesia apabila dia bertindak menjual isterinya kepada orang lain gara-gara mahu melakukan hubungan seks secara ‘foursome’. Suami jenis apa ni?

ARTIKEL MENARIK: Kereta Jiran Selalu Halang Pagar Rumah Anda? Jangan Mengamuk, Tiru Cara Genius Lelaki Ini

loading...

Selvin Firnando atau lebih dikenali sebagai Epin menawarkan isterinya kepada pelanggan dengan harga 500 ribu rupiah (RM159) kepada sesiapa yang mahu melakukan seks dengannya. Lapor Malaysian Digest.. Tergamaknya suami dia buat macam itu!

Pegawai Siasatan Jenayah, Edy Herwiyanto berkata, bayaran yang ditawarkan Epin tidak termasuk kos menyewa bilik hotel. Kos sewa tersebut perlu ditanggung oleh pelanggan sendiri yang menjadikan jumlah keseluruhan mencecah hampir 1 juta rupiah bagi setiap sesi. Amboi cari untung betul si suami ni!

Si isteri yang tidak mahu identitinya didedah akur dengan permintaan suaminya untuk melakukan ‘foursome’ atas alasan dia menyayangi suaminya.

“Semasa melakukan hubungan intim dengan isterinya, si suami sering merakam adegan itu menerusi kamera telefon bimbitnya. Bahkan, suspek mempunyai keinginan nafsu seks yang menyimpang dan berangan-angan mahu melakukan seks dengan lebih dari seorang lelaki,” ujar Edy Herwiyanto.

Lebih menggelikan lagi, Epin sering menonton filem lucah sebelum melakukan persetubuhan dengan isteri dan berasa terangsang melihat adegan filem lucah yang dilakukan lebih dari seorang lelaki. Dah kenapa suami dia ni?

“Selain kepuasan nafsu seksnya dipenuhi, suspek mengaut keuntungan dengan mengenakan bayaran kepada mana-mana lelaki yang mahu melakukan seks secara berkumpulan. Dia juga mengaku wang hasil ‘menjual isterinya’ digunakan untuk perbelanjaan harian.”

pasutri-ini-tawarkan-bisnis-prostitusi-d

Kegiatan Epin mula terbongkar apabila pihak polis melakukan serbuan di sebuah hotel di Tegalsari, Surabaya akhir Ogos lalu. Dalam operasi tersebut, polis berjaya menahan Epin, isterinya dan dua lagi lelaki yang turut berada di hotel tersebut.

Selain daripada itu, pihak polis turut menyita wang tunai berjumlah 1 juta rupiah, dua kondom, sehelai selimut, resit bayaran hotel berserta 1 unit telefon.

Erin kini berada dibawah tahanan polis selaku suspek utama manakala isterinya dan dua lelaki tersebut ditahan sebagai saksi kes.

Kesian si isteri dapat suami macam Epin. Orang zaman sekarang seboleh-boleh tak mahu berkongsi kasih, tapi yang ni pula sebaliknya. Pelik pelik…

Sumber: http://lobakmerah.com

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post