5 FOTO: Peminat TERKEJUT, Ini Jawapan Hafiz Hamidun Kenapa Biar Isteri Belanja ‘BUAH RANUMNYA’

5 FOTO: Peminat TERKEJUT, Ini Jawapan Hafiz Hamidun Kenapa Biar Isteri Belanja ‘BUAH RANUMNYA’

Isteri kepada Hafiz Hamidun kena kecam teruk dengan netizen kerana memuatnaik foto di Instagram dengan berpakaian yang sangat tidak sesuai sebagai seorang wanita yang bertudung.

5 FOTO: Peminat TERKEJUT, Ini Jawapan Hafiz Hamidun Kenapa Biar Isteri Belanja ‘BUAH RANUMNYA’
5 FOTO: Peminat TERKEJUT, Ini Jawapan Hafiz Hamidun Kenapa Biar Isteri Belanja ‘BUAH RANUMNYA’
Lebih-lebih lagi dia merupakan isteri kepada lelaki yang boleh dianggap agak menjaga penampilan dan tingkah-lakunya sebagai lelaki Islam. Hafiz Hamidun juga selalu memberikan kata-kata motivasi yang berunsur islamik.

ARTIKEL MENARIK: 'Saya hulurkan tangan dahulu memohon maaf jika beliau terasa hati dengan teguran saya' - Chef Wan

loading...

Gambar yang dimuatnaik oleh isteri Hafiz Hamidun, (Joyrevfa) ini adalah bermotifkan untuk mempromosi produk keluarannya yang berjenama Merve.

Kebanyakan netizen menganggap pakaian yang dikenakan oleh Joyrevfa sangat tidak sesuai kerana menunjukkan bahagian dadanya walaupun dia memaki anak baju di dalam. Tetapi warna anak baju yang di pakai mengikut warna kulit.

Sebagai seorang ketua keluarga, Hafiz Hamidun turut terpalit dengan kontroversi yang timbul kerana imej isterinya tersebut.

Tetapi apa yang lebih mengejutkan netizen adalah, Hafiz Hamidun sendiri membuat pengakuan berani mati bahawa dia langsung tidak tahu isterinya ada memuatnaik gambar seperti itu di Instagramnya.

Hafiz Hamidun menyatakan bahawa isterinya telah menyekatnya untuk menjadi follower Instagram milik isterinya sendiri.

Disebabkan itu, Hafiz Hamidun mengaku bahawa dia tidak boleh melihat sebarang foto yang dikongsikan oleh Joyrevfa atau nama mengikut kad pengenalannya adalah Siti Arifah Amin, 30.

Pakaian yang dipakai oleh Joyrevfa dikritik hebat kerana beliau adalah seorang wanita yang bertudung dan beliau juga merupakan seorang isteri kepada seorang penyanyi Nasyid yang ternama di Malaysia.

Dibawah adalah kata-kata Hafiz Hamidun:

"Saya tak mengikuti Joy di Instagram, jadi saya tak tahu tentang foto tersebut.

"Malah, rasanya isteri dah sekat akaun saya di Instagram dan sebab itu saya tidak boleh lihat foto-foto yang dikongsinya.

"Jadi, buat masa sekarang ini tak ada apa yang boleh saya komen," kata Hafiz ketika dihubungi mStar Online, Selasa
.
Hafiz dan Joyrevfa berkahwin pada 1 Mei lalu di Shah Alam. Perkahwinan mereka antara yang mendapat perhatian netizen kerana rata-rata memuji Hafiz memilih seorang janda anak satu.

Untuk melihat foto Joyrevfa belanja buah ranumnya, boleh klik dan tonton di bawah ini :



hafiz%2B3_3.jpg

Untitled-9.png

________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:

Post a Comment

Previous Post Next Post