Setelah Dicederakan, Ini Satu Lagi Pendedahan Mengejutkan Dari Isteri Aliff Aziz.. Kantoi Teruk!!

Setelah Dicederakan, Ini Satu Lagi Pendedahan Mengejutkan Dari Isteri Aliff Aziz.. Kantoi Teruk!!

Setelah Dicederakan, Ini Satu Lagi Pendedahan Mengejutkan Dari Isteri Aliff Aziz.. Kantoi Teruk!!

Setelah Dicederakan, Ini Satu Lagi Pendedahan Mengejutkan Dari Isteri Aliff Aziz.. Kantoi Teruk!!

Setelah Dicederakan, Ini Satu Lagi Pendedahan Mengejutkan Dari Isteri Aliff Aziz.. Kantoi Teruk!!


Bella Astillah, isteri kepada pelakon Aliff Aziz telah membuat kenyataan mengesahkan dia memang dikasari ketika menemui suaminya bersama seorang wanita di sebuah pusat hiburan di Cheras, petang semalam.

ARTIKEL MENARIK: Kecoh Alif Aziz Ditahan Polis Kerana Didakwa Pukul Dan Cederakan Isteri Yang Masih Dalam Pantang

loading...

~Baca berita Alif Aziz ditahan polis (DI SINI)

Wanita berkenaan merupakan pelakon baru yang juga adik kepada pelakon popular di Malaysia.

Menurut Bella Astillah, ini bukan kali pertama suaminya ‘kantoi’ menjalin hubungan dengan pelakon baru itu.

Namun ini adalah kali pertama dia dikasari Alif Aziz yang mendatangkan kecederaan di muka dan lututnya.

Pelakon tersebut juga pernah berlakon dengan Aliff Aziz dan Bella mendakwa, wanita itu sering mengganggu suaminya di set penggambaran drama Izinkan Aku Mencintaimu.

Ini kenyataan dari Bella Astillah:

ALIF MARAH RAKAM BUKTI

"Dia marah apabila saya merakam gambarnya bersama wanita itu dan merampas telefon bimbit di tangan saya.

"Ketika itu kami bergelut manakala telefon saya dipegang oleh wanita terbabit yang cuba memadam bukti itu.

"Akibat pergelutan itu saya luka di dahi dan lutut,"

"Saya dapat tahu Alif ada wanita lain ketika sarat hamil. Sudah banyak kali ‘kantoi’. Walaupun sedih saya memaafkan dia pada Ramadan lalu.

"Bagaimanapun saya tidak sangka, mereka masih keluar berdua meskipun wanita itu tahu saya kini dalam pantang. Saya juga sudah menasihati wanita itu supaya tidak mendekati alif lagi tetapi dia tidak peduli.

“Å“Malah, dia menegaskan sudah mempunyai teman lelaki dan Alif yang mencarinya.

“Saya ada bukti mereka menjalin hubungan termasuklah perbualan di aplikasi WhatsApp,”


PELAKON GODA ALIF AZIZ

"Ramai kru mengadu wanita ini menggoda suami saya. Bukan niat saya mahu menyalahkan sesiapa tetapi apa yang berlaku ini memang tidak patut.

“Å“Sebagai wanita, dia sepatutnya faham status Alif dan keadaan saya yang masih berpantang,” €

Bella Astillah berkahwin dengan Alif pada November tahun lalu dan baru menimang anak lelaki berusia 20 hari.

Sumber: Metro

________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:

Post a Comment

Previous Post Next Post