Selepas 3 Bulan Menikah Baru Aku Tahu Rupanya IsteriKu Adalah Cucu Ku Sendiri

Selepas 3 Bulan Menikah Baru Aku Tahu Rupanya IsteriKu Adalah Cucu Ku Sendiri

Selepas 3 Bulan Menikah Baru Aku Tahu Rupanya IsteriKu Adalah Cucu Ku Sendiri

Selepas 3 Bulan Menikah Baru Aku Tahu Rupanya IsteriKu Adalah Cucu Ku Sendiri

Selepas 3 Bulan Menikah Baru Aku Tahu Rupanya IsteriKu Adalah Cucu Ku Sendiri

Hanya beberapa bulan menikah,sepasang suami isteri di Golden Beach, Miami, Amerika Serikat terpaksa menerima kenyataan pahit,dimana seorang lelaki yang sudah berumur kahwin dengan cucunya sendiri tanpa disedari.

ARTIKEL MENARIK:
1. Ratusan Ekor Kucing Mengiring Jenazah Wanita Tua Semasa Pengebumian, Tak Sangka Ini Amalan Wanita Tua Tersebut Ketika Hidupnya

2. Ayah X Minta Hantaran Langsung Tp Apa Keluarga Laki Buat Masa Nikah Kami TERKEJUT !!!

3. Pelik Hingus Anak Tak Berhenti Keluar,Rupa-Rupanya

4. Bermalam Di Wad Swasta. Apa Yg Nurse Laki Tu Lakukan Buat Aku Terus PENGSAN !!!

5. Penduduk Kampung DIGEGARKAN Dengan Bunyi Aneh Dalam Bilik Air, Tapi Bila Dibuka Pintu, Apa Yg Dijumpai Memang TAK MASUK AKAL !


loading...

Kenyataan pahit itu diketahui selepas isteri mudanya yang berusia 24 melihat album lama suaminya,dimana dalam album tersebut dia melihat gambar ayah kandungnya yang sebenarnya adalah anak tertua dari isteri pertama suaminya.

Dikutip dari Florida Sun Post lelaki 68 tahun itu berpisah dari isteri pertamanya semenjak puluhan tahun lalu.

Isteri membawa anak anaknya pergi,semenjak dari pada itu dia tidak mengetahui keberadaan mereka.meskipun beberapa laporan polis dibuat.
Beberapa tahun kemudian dia menikah lagi dan memiliki beberapa anak dari isteri kedua ini.

Namun pernikahan keduanya berakhir perceraian pada tahun 2009,perceraian tersebut membuat ia muflis dan hartanya habis di jual.

Dua tahun hidup melarat,lelaki tersebut menang lotere bernilai jutaan dolar pada tahun 2011 dan kehidupannya pun berubah hingga ia memiliki beberapa rumah besar.

Hidupnya bahagia ,namun ada satu yang kurang “isteri” pada tahun 2016 ia nekad mencari isteri melaui biro jodoh.

Melalui biro jodoh tersebutlah ia mengenali wanita muda berusia 24 tahun itu,setelah berkawan beberapa bulan mereka memutuskan untuk menikah karena keserasian.

“Saya merasa ada sesuatu ketika saya melihat gambarnya,seperti deja vu,dan saya merasa seperti sudah lama kenalnya”katanya.

keduanya mengaku mereka tidak menyentuh pembicaraan mengenai keturunan dan asal usul,pasalnya keduanya sama sama mempunyai sejarah hitam.

Si isteri juga sudah lama tidak berhubungan dengan keluarganya,penyebabnya dia dihalau dari rumahnya karena mengandung anak luar nikah semasa berumu 18 tahun,sejak dari pada itu dia hidup sendiri dan membesarkan anaknya tanpa bantuan orang lain.

Karena semakin tahun anaknya semakin membesar tentu kebutuhan sehari hari mereka akan semakin bertambah,hal itulah yang membuat ia mencari calon suami dan menikah dengan seorang lelaki kaya berusia 68 yang sebenarnya adalah atuknya sendiri.

Pernikahan kami sudah berjalan 3 bulan,ketika saya melihat album lama suami ,saya terkejut dan putus asa apabila suami membaritahu lelaki dalam gambar (ayah saya) adalah anak tertua dari isteri pertamanya.

Tidak hanya isteri yang merasa terkejut,si suami juga merasa kecewa setelah tahu bahwa isterinya adalah cucunya sendiri.

Walau bagaimana pun kenyataan pahit yang mereka terima keduanya memutuskan untuk tidak bercerai.

“Andai kami tak mengetahui kenyataan ini, kami akan tetap hidup bahagia bersama. Kenyataan bahwa kami memiliki hubungan darah tak seharusnya mengubah hal itu,” kata lelaki tua itu

“Pernikahan saya sudah dua kali gagal. Saya bertekad tidak akan ada perceraian yang ketiga,” tutupnya.


________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:

Post a Comment

Previous Post Next Post