Isu “Aset” Dipegang Atas Motor, Ini Jawapan Nelydia Senrose Yang Paling Win!

Isu “Aset” Dipegang Atas Motor, Ini Jawapan Nelydia Senrose Yang Paling Win!

Baru-baru ini telah tersebar satu video Nelydia Senrose dipegang secara tidak sengaja oleh pelakon baru Daler Yusof ketika menaiki motorsikal.

Isu “Aset” Dipegang Atas Motor, Ini Jawapan Nelydia Senrose Yang Paling Win!
Isu “Aset” Dipegang Atas Motor, Ini Jawapan Nelydia Senrose Yang Paling Win!

Memang teruk kedua-dua pelakn ini dikecam kerana insiden terpegang aset itu.


ARTIKEL MENARIK: (Video) Sentuh Buah Dada Nelydia Senrose, Daler Yusuf Dikecam Netizen

loading...

Daler telahpun memohon maaf kerana insiden berkenaan dan mengatakan dia tidak sengaja berbuat demikian.

Kini tiba giliran Nelydia Senrose pula tampil memebri kenyataan tentang perkara ini.

Pelakon ini akui ketika itu merupakan kali pertama dia menunggang motorsikal dan tidak fokus kerana memikirkan banyak benda.

Ini komennya:

TAK SEDAR INSIDEN DIPEGANG

“Sebenarnya perkara ini terjadi dalam beberapa saat sahaja. Jujur saya langsung tidak sedar perkara ini terjadi sehinggalah video ini menjadi viral,”

“Waktu kejadian, itulah kali pertama saya menunggang motosikal, di kepala saya agak bercampur baur, fikirkan nyawa pembonceng, camera man di hadapan, keselamatan diri lagi memang buatkan saya langsung tidak sedar apa yang terjadi.

“Saya akui, dalam keadaan yang ‘terlalu’ berjaga-jaga saya terhilang sedikit kawalan dan berhenti secara mengejut kerana sedar ada bongol di hadapan,”

“Saya kenal Daler, dia bukanlah seorang yang suka mengambil kesempatan. Dia seorang yang baik, sopan santun dan tidak pernah tinggalkan solat ketika di set pengambaran.

“Malah kalau tengok video tersebut sepanjang berada di atas motor tangannya hanya di belakang sahaja sehinggalah saya brek secara mengejut. Tetapi saya faham, ada sesetengah yang mungkin tidak faham dengan apa yang terjadi menganggap perkara sebegitu tidak patut dilakukan tapi nak buat macammana, benda terjadi tanpa sengaja,”

DALER MINTA MAAF

“Ya, dia ada hubungi saya tetapi saya tidak ambil pusing tentang pekara ini. Bagi saya hanya salah faham. Saya sendiri tidak tahu sama ada ia benar-benar tersentuh atau hanyakerana angle video tersebut. Jadi bukan isu berat pun dan kami memang tiada masalah bersama,”

Nelydia mengatakan perkara ini bukannya isu besar kerana kejadian itu tidak disengajakan dan berlaku secara spontan.

Sumber: beritamemey

________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:

Post a Comment

Previous Post Next Post